Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоGameDev
5 червня 2024, 16:48
2024-06-05
Українські хакери з HackYourMom зламали російських розробників, які створюють гру про ПВК «Вагнера»
Волонтерська команда айтівців і хакерів HackYourMom зламала російську Lipsar Studio, яка створює гру «Спарта» про найманців ПВК «Вагнера». Українські хакери злили білд гри та листування росіян, у якому вони обговорюють обхід санкцій у Steam.
Волонтерська команда айтівців і хакерів HackYourMom зламала російську Lipsar Studio, яка створює гру «Спарта» про найманців ПВК «Вагнера». Українські хакери злили білд гри та листування росіян, у якому вони обговорюють обхід санкцій у Steam.
Про це HackYourMom розповіли у своєму Telegram. За їхніми словами, цей злам став «випускною роботою» анонімних хакерів.
«Дітки гралися в інтернетах і знайшли все корпоративне листування, де ці пропаган*они розповідають, як обходити санкції в Steam, щоби випускати вузькі ігри для промивання мізків і пропаганди», — написали в HackYourMom.
«Спарта» розповідає історію приватної військової компанії, найманці якої воюють у вигаданій африканській країні. Її мета — показати роботу російських найманців із ПВК і «створити позитивний образ російських військових». Для цього на розробку «Спарти» виділили 90 млн рублів із російського бюджету від Інституту розвитку інтернету (ІРІ) рф.
У листуванні російські розробники обговорюють, як обійти обмеження від західних компаній, після того, як ІРІ потрапив під санкції. Зокрема, щоб опублікувати свою гру в Steam, вони збиралися нібито продати права на «Спарту» низці підставних закордонних компаній, а потім опублікувати цей проєкт під іншою назвою від імені останньої з цих підставних компаній.
Злите листування російських розробників із Lipsar Studio. Зображення: HackYourMom
Злиті документи Lipsar Studio. Зображення: HackYourMom
Водночас російські розробники впевнені, що про те, що «Спарта» є продуктом російської пропаганди, профінансованим із держбюджету, у західному інфопросторі не знають, і про це писали лише українські медіа та російські опозиційні ЗМІ.
У HackYourMom також нагадали, що Lipsar читається задом наперед як Raspil, і пригрозили злити російським правоохоронним органам бухгалтерію, яка доводить, що розробники «Спарти» «розпилювали» бюджетні гроші. Однак, за словами українських хакерів, Lipsar Studio може цього уникнути, якщо виплатить певні «репарації» Україні.
Нагадаємо, що росіяни розробляють одразу кілька ігор про ПВК «Вагнера». Ще одна гра — це Best in Hell від NoName Company. Цей проєкт радше схожий на бездумну компіляцію з готових ассетів, ніж на справжню гру, однак тепер виявилося, що деякі з цих ассетів могли бути вкрадені в українського 3D Character Artist Богдана Жукова. Він працює над шутером Shatterline в студії Frag Lab.
«На момєнт вихода ігри Украіни уже нє будєт». Розробники російської так званої гри про терориста Прігожина, ймовірно, вкрали українські асети з моделями бійців СБУ
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.