💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Наталя ХандусенкоШІ
3 вересня 2024, 17:36
2024-09-03
Український Headway за допомогою ШІ підвищив ефективність своєї реклами на 40%: CEO стартапу розповів, як це вдалося зробити
У 2022 році, коли OpenAI запустив ChatGPT, CEO Headway Антон Павловський насторожено ставився до ажіотажу навколо ШІ. Але його думка змінилась після відрядження до Кремнієвої долини, де поспілкувався з досвідченими людьми. Він запровадив чотиримісячну програму з розвитку ШІ в масштабах всієї компанії. Також створили окрему команду з інтеграції функцій на основі штучного інтелекту в різні продукти.
Павловський сказав в інтерв’ю Business Insider, що використання інструментів штучного інтелекту значно вплинуло на маркетингову діяльність компанії.
За перші шість місяців 2024 року кількість показів реклами, керованої штучним інтелектом, досягла 3,3 млрд показів. Використання інструментів штучного інтелекту збільшило рентабельність інвестицій у відеорекламу на 40%, оскільки це допомогло знизити витрати на її виробництво. Headway відмовився розкрити свій маркетинговий бюджет, зазначивши, що він становить «мільйони».
Найбільше виплинуло на людей. Це вивільняє багато ресурсів для творчих і більш корисних починань, для експериментів із божевільними ідеями, каже Павловський.
Щоб розширити свою базу користувачів, Headway для реклами переважно використовує Instagram, Facebook, Google і TikTok.
Відеореклама
Усі відеореклами Headway з користувацьким контентом тепер створюються з використанням певних елементів технології штучного інтелекту, наприклад, для субтитрів або голосу за кадром, повідомили в компанії. На цю рекламу припадає від 30% до 50% покупок підписок на Headway або реєстрацій на 7-денну безплатну пробну версію.
Коли компанія запустила французьку версію свого застосунку, вона використала інструменти штучного інтелекту Rask і HeyGen, а також перекладач DeepL, щоб перекласти відеоролик з англомовним творцем на переконливу рекламу для французької аудиторії за допомогою ШІ-функцій голосового супроводу і функції синхронізації.
Зображення
Якщо раніше Headway переважно використовував стокові зображення для своєї статичної реклами, то зараз близько 1 з 5 платних завантажень або пробних версій припадає на статичну рекламу, яка використовує зображення, згенеровані штучним інтелектом.
Headway також використовує інструменти перетворення тексту в зображення, такі як Midjourney і Leonardo AI. В одному з прикладів компанія створила статичну рекламу із зображенням Марії Антуанетти, яка кусає зефір, щоб просувати свою концепцію «навчання за один укус» для Nibble — застосунок із короткими інтерактивними уроками на різноманітні теми: від математики до мистецтва.
Анімація
Headway використовував інструменти, включаючи HeyGen і D-ID, щоб анімувати персонажів відомих картин, таких як Мона Ліза, і змусити їх «говорити» в рекламі YouTube Shorts.
Headway також впроваджує функції ШІ у власні продукти
Наразі додаток Headway тестує ШІ-помічника, який використовує OpenAI, Vertex AI з Google Cloud і власну векторну базу даних, щоб відповідати на запити користувачів на основі своєї бібліотеки книг у діалоговому форматі.
За словами Павловського, несподівано деякі користувачі витрачають багато годин на день на спілкування із ШІ-помічником, що, за його словами, свідчить про успіх компанії в розвитку ШІ.
«Чи є у мене талант, якщо комп’ютер може імітувати мене?». Штучний інтелект пише книги авторам Amazon Kindle. The Verge поспілкувався з авторами та виявив багато цікавого
Письменники-романісти використовують штучний інтелект для створення своїх творів. Видання про технології The Verge поспілкувалося з письменницею Дженніфер Лепп, яка випускає нову книгу кожні дев’ять тижнів, й дізналося про те, як працює штучний інтелект для написання романів. Наводимо адаптований переклад статті.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі