👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

«Ігри — це безпечний майданчик з чітко визначеними правилами. Життя — не таке». Сповідь геймера-задрота із 34-річним досвідом, у якого батьки погрожували відібрати комп’ютер назавжди

Досвідчений Project Manager Микола Калакульский опублікував зізнання про те, що з дитинства мав певну залежність від комп’ютерних ігор та розповів, як гра вплинула на його подальше життя. 

2 коментарі
«Ігри — це безпечний майданчик з чітко визначеними правилами. Життя — не таке». Сповідь геймера-задрота із 34-річним досвідом, у якого батьки погрожували відібрати комп’ютер назавжди

Досвідчений Project Manager Микола Калакульский опублікував зізнання про те, що з дитинства мав певну залежність від комп’ютерних ігор та розповів, як гра вплинула на його подальше життя. 

Цитуємо його допис тут. 

Привіт, мене звуть Микола, мені 42 роки, і я геймер-задрот.  Я з тих дітей, у кого комп’ютер з’явився досить рано, і про кого батьки настільки хвилювались через залежність від ігор, що погрожували, що відберуть комп’ютер назавжди.  

Коли мені було 8 років, батько купив мені 8-бітний персональний комп’ютер Крок. Я грався майже весь вільний час. Commander Elite, Nether Earth, Dizzy 1-7, Lazer Squade, Saboteur Ninja, Lode Runner, UFO Enemy Unknown та інші. Я був експертом з ігор на спектрумі.

Після школи у мене з’явився 16-бітний комп’ютер, потім я його покращував, апгрейдив і вдосконалював, щоб можна було грати у все більш сучасні ігри — Zeliard, Mood, Ultima, Doom, Kings Bounty, Heroes of Might & Magic, Diablo, Warcraft, Starcraft, World of Warcraft, Lineage II, HearthStone, Need For Speed, Counter Strike, Quake та багато інших. В деякі з цих ігор я грав буквально сотні годин. Наприклад, лише в Lineage II я грав 4 роки приблизно по 7 годин щодня — майже 10'000 годин.

Через свою надмірну пристрасть до ігор я мав не так багато друзів в реалі, але мав десятки, та навіть сотні друзів та однодумців в мережі. Час від часу ми «розвіртуалізовувалися», і це були найкрутіші зустрічі, які лише можна собі уявити.

На деякі ігри я витрачав свої гроші на їх покупку та оплату підписки, в деяких іграх навіть донатив, щоб грати було простіше та приємніше (нікому не раджу — це шлях в прірву).

А в деяких іграх я навіть заробляв, збираючи та продаючи внутрішньоігрові ціннощі за реальні гроші. Не те, щоб це був великий заробіток, але все одно приємно, і якби я задався такою метою, міг би його значно збільшити і заробляти навіть більше ніж на роботі. Але це справді важко, і коли граєш заради заробітку, то втрачається цікавість, і стає тупо нудно та неприємно цим займатися.

Після 34 років занурення в геймерство я зробив для себе такі висновки:

  1. Ніяка гра не допоможе вирішити проблему, чи втекти від неї. Навпаки, чим довше ховаєшся від проблеми в грі, тим серйозніше будуть наслідки, і тим важче буде їх вирішити.
  2. Хоч ігри і допомагають розвивати фокус уваги, уяву, стратегічне мислення, реакцію та вміння працювати в команді, але все те ж саме значно краще і швидше тренується в реальному житті.
  3. Ігри — це безпечний майданчик з чітко визначеними правилами. Життя — не таке. Чим більше часу проводиш в іграх, тим менше здатність та бажання пристосовуватися до реальності та досягати успіхів.
  4. Ігри можуть заспокоювати, а можуть давати можливість виплеснути накопичений негатив, але це допомагає лише тимчасово, бо сама проблема, що є джерелом тривоги та стресу — не вирішується.
  5. Варто «геймифікувати» своє життя — задачі сприймати як квести, відстежувати прогрес, і не забувати нагороджувати себе.
  6. Від геймерства ніхто не помер і переважно геймери задоволені своїм життям, тому ця залежність не лікується. Єдині й найкращі ліки від задротства — закоханість.
У центрі Києва перевідкрився один з найстаріших ігрових клубів «Кіберзона». Чому побувати там має кожен геймер та аматор: 5 інсайдів
У центрі Києва перевідкрився один з найстаріших ігрових клубів «Кіберзона». Чому побувати там має кожен геймер та аматор: 5 інсайдів
По темi
У центрі Києва перевідкрився один з найстаріших ігрових клубів «Кіберзона». Чому побувати там має кожен геймер та аматор: 5 інсайдів
«$1 млн за 15 роки». Як український виробник заробляє на мерчі для геймерів та допомагає ЗСУ тренажерами для зшивання ран
«$1 млн за 1,5 роки». Як український виробник заробляє на мерчі для геймерів та допомагає ЗСУ тренажерами для зшивання ран
По темi
«$1 млн за 1,5 роки». Як український виробник заробляє на мерчі для геймерів та допомагає ЗСУ тренажерами для зшивання ран
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше. Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
0

"Від геймерства ніхто не помер" крім азіатів які прям за компами помирали

Bohdan Loshynskyj
Confirmed verification
Bohdan Loshynskyj StarWind®, Backend Developer
0

"Єдині й найкращі ліки від задротства - це закоханість" ну майже, тільки якщо дівчина/дружина теж не задрот ;) Але разом, в будь якому випадку, цікавіше. Я б додав, що так зване геймерство буває різне і фанати сесійних ігор або ММО відчутно відрізняються від фанатів сингл-плеєрних ігор. В першому випадку люди набагато легше стають залежними, враховуючи, що такі ігри часто потребують регулярного їх відвідування, що іноді може перетворитися на "другу роботу", в той час як сингл плеєрні проекти, зазвичай, позбавлені цього і ти можеш пограти, а потім через якийсь тиждень чи пару днів продовжити, нічого від того не втративши.