💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉

Hyundai та Kia винайшли унікальне колесо для електромобіля (і не тільки). Чим Uni Wheel кращий за попередників

Uni Wheel була розроблено компаніями Hyundai та Kia як спосіб «революційно змінити компонування силової установки електромобіля для більш ефективного використання простору». Утім, автовиробники кажуть, що нова система приводу підійде не лише для електромобілів, а й для будь-якого транспорту з колесами розміром від 10 до 63 см.

Залишити коментар
Hyundai та Kia винайшли унікальне колесо для електромобіля (і не тільки). Чим Uni Wheel кращий за попередників

Uni Wheel була розроблено компаніями Hyundai та Kia як спосіб «революційно змінити компонування силової установки електромобіля для більш ефективного використання простору». Утім, автовиробники кажуть, що нова система приводу підійде не лише для електромобілів, а й для будь-якого транспорту з колесами розміром від 10 до 63 см.

Особливістю Uni Wheel є те, що хоч кожне кероване колесо все ще має власний електродвигун, проте він встановлений набагато ближче до підвіски, що звільняє більше простору між осями (який можна використовувати для більшої кількості акумуляторних модулів). Про це пише Ars Technica.

Раніше проблема полягала в тому, що звичайні ШРУСи не могли впоратися з потрібними кутами, враховуючи коротший приводний вал від двигуна до колеса. Тому тепер ШРУС, карданний вал і редуктор перемістилися в новий блок, встановлений у самому колесі.

Воно містить планетарну систему передач, яка передає привід від двигуна до колеса, але з багатоланковим розташуванням між шестернями, що дозволяє карданному валу рухатися в широкому діапазоні.

Hyundai та Kia заявляють, що застосування розробки виходить за рамки пасажирських електромобілів. Наприклад, Uni Wheel (завдяки своїм з'єднанням і здатності зменшуватися до невеликих розмірів коліс) може дозволити мобільному кріслу або багатоколісному роботу підійматися сходами «так само плавно, як на ескалаторі».

Uni Wheel все ще перебуває на ранній стадії розробки, тому немає жодних гарантій, що технологія надійде у виробництво найближчим часом. Але обидва автовиробники кажуть, що вони продовжують вдосконалювати конструкцію, очікуючи покращення ефективності, охолодження, змащення та довговічності.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
В Україні роблять реалістичні макети танка Leopard на базі автомобіля
В Україні роблять реалістичні макети танка Leopard на базі автомобіля
По темi
В Україні роблять реалістичні макети танка Leopard на базі автомобіля
«Ілон хотів продемонструвати хороші показники». Автомобілі Tesla навмисно завищують запас ходу за повного заряду
«Ілон хотів продемонструвати хороші показники». Автомобілі Tesla навмисно завищують запас ходу за повного заряду
По темi
«Ілон хотів продемонструвати хороші показники». Автомобілі Tesla навмисно завищують запас ходу за повного заряду
Uklon запустив новий клас авто що можуть рухатися смугами громадського транспорту
Uklon запустив новий клас авто, що можуть рухатися смугами громадського транспорту
По темi
Uklon запустив новий клас авто, що можуть рухатися смугами громадського транспорту
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
ТОП-5 моделей електрокарів за версією Uklon
ТОП-5 моделей електрокарів за версією Uklon
ТОП-5 моделей електрокарів за версією Uklon
Війна за стандартами НАТО. Як працюють сучасні технології, ситуаційні центри та мережево-центричність на війні в Україні
Війна за стандартами НАТО. Як працюють сучасні технології, ситуаційні центри та мережево-центричність на війні в Україні
Війна за стандартами НАТО. Як працюють сучасні технології, ситуаційні центри та мережево-центричність на війні в Україні
Створення мережі ситуаційних центрів було передбачено рішенням РНБО від 4 червня 2021 року, наказом № 396 від 23 грудня 2021 року Міноборони було утворено робочу групу з цього питання. Але лише після початку повномасштабного вторгнення українські військові стали на крок ближче до натовських стандартів.  Марина Ціркун, членкиня ГО «Аеророзвідка», керівниця напряму С4ІSR, розповіла деталі про роботу системи ситуаційних центрів і пояснила концепцію ведення мережево-центричних війн.
«Українці відомі в світі за крутістю в технологіях». Про що говорили Бренсон і бізнес під час закритої зустрічі
«Українці відомі в світі за крутістю в технологіях». Про що говорили Бренсон і бізнес під час закритої зустрічі
«Українці відомі в світі за крутістю в технологіях». Про що говорили Бренсон і бізнес під час закритої зустрічі
29 червня один із найвідоміших світових підприємців Річард Бренсон приїхав особисто в Київ. Побував у Бучі, Ірпені, Гостомелі та побачив на власні очі, що з собою сьогодні несе війна проти росії. Того ж дня британський мілярдер зустрівся з представниками українського бізнесу. Розповідаємо про що саме говорили підприємці.
Українка потрапила в ТОП 50 жінок у технологіях в Європі. Вона займається допомогою Україні під час війни з рф
Українка потрапила в ТОП 50 жінок у технологіях в Європі. Вона займається допомогою Україні під час війни з рф
Українка потрапила в ТОП 50 жінок у технологіях в Європі. Вона займається допомогою Україні під час війни з рф

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.