🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

У Мінцифри розповіли, що за 3 місяці ШІ-асистентка «Наталка» зменшила навантаження на менеджерів на 30%

Ірина Заболотна, керівниця команди впровадження «Дії» в Міністерстві цифрової трансформації, розповіла про результати роботи «Наталки» — асистентки зі штучним інтелектом, яка допомагає в комунікації з потенційними партнерами.

Залишити коментар
У Мінцифри розповіли, що за 3 місяці ШІ-асистентка «Наталка» зменшила навантаження на менеджерів на 30%

Ірина Заболотна, керівниця команди впровадження «Дії» в Міністерстві цифрової трансформації, розповіла про результати роботи «Наталки» — асистентки зі штучним інтелектом, яка допомагає в комунікації з потенційними партнерами.

На початку лютого міністр цифрової трансформації Михайло Федоров анонсував нові послуги та сервіси в «Дії». Зокрема — появу ШІ-помічника, до якого українці звертатимуться, якщо виникнуть проблеми під час взаємодії з державою. Для партнерів, які хочуть інтегрувати сервіси «Дії», уже працює подібний ШІ-чатбот «Наталка».

Як розповіла Ірина Заболотна в колонці для видання AIN, в Мінцифри вирішили автоматизувати первинну комунікацію з партнерами, які зацікавлені в інтеграції з «Дією», за допомогою ШІ-асистента.

«Назвали нашого ШІ-асистента Наталкою. Підготували для неї базу знань про інтеграцію „Дії“, прописали промпти для всіх потенційних питань, провели внутрішній бета-тест, скоригували невдалі відповіді й уже вивели в прод. Тепер потенційні партнери, які обирають на сайті „Інтеграція Дії“ варіант написати нам у месенджер, переходять у чатбот із ШІ-асистентом», — розповіла Заболотна.

Вона додала, що коли запити стають цільовими й користувач цікавиться конкретним сценарієм інтеграції «Дії», йому дають можливість викликати реального менеджера до діалогу.

Партнером проєкту стала EPAM, яка написала адмінпанель для навчання ШІ-асистента та управління ним. З боку «Дії» працювала команда з чотирьох спеціалістів.

Що вдалося досягти за 3 місяці після запуску ШІ-асистентки:

  • Автоматизувати первинну комунікацію з потенційними партнерами. За цей час «Наталка» обробила понад 1500 запитів на чат.
  • Скоротити навантаження на менеджерів на 30%. Їх звільнили від рутинних запитів, що дало змогу зосередитися на персоналізованих консультаціях.
  • Пришвидшити обробку типових запитів. ШІ-асистентка миттєво надає точну інформацію за затвердженими сценаріями.

«Хоча наразі ми продовжуємо переглядати відповіді ШІ для перевірки коректності, більше немає потреби вручну надавати відповіді в кожному чаті. Зараз фокус на контролі, а не на виконанні», — говорить Заболотна.

Вона розповіла, що надалі розробники прагнуть зробити «Наталку» настільки точною та ефективною, щоб менеджерам більше не потрібно було перевіряти її відповіді. Також у планах є створення кабінету партнера, де бізнеси та держустанови зможуть увійти у свій акаунт і отримати всі необхідні інструкції та консультації безпосередньо від ШІ-асистента.

Нагадаємо, що минулого року в Міністерстві закордонних справ представили ШІ-аватар «Вікторія», яка з 19 квітня коментує офіційні заяви МЗС стосовно українців за кордоном.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Попереду МЗС чи Мінцифри. Як використовують штучний інтелект у міністерствах і які інструменти вже доступні
Попереду МЗС чи Мінцифри. Як використовують штучний інтелект у міністерствах і які інструменти вже доступні
По темi
Попереду МЗС чи Мінцифри. Як використовують штучний інтелект у міністерствах і які інструменти вже доступні
Санкції проти DeepSeek. Конгресменам США заборонили користуватися китайським ШІ-асистентом в Італії чат-бот заблокували
Санкції проти DeepSeek. Конгресменам США заборонили користуватися китайським ШІ-асистентом, в Італії чат-бот заблокували
По темi
Санкції проти DeepSeek. Конгресменам США заборонили користуватися китайським ШІ-асистентом, в Італії чат-бот заблокували
Meta надала Мінцифри консультантів та розробників для створення української «національної мовної моделі» на базі Llama
Meta надала Мінцифри консультантів та розробників для створення української «національної мовної моделі» на базі Llama
По темi
Meta надала Мінцифри консультантів та розробників для створення української «національної мовної моделі» на базі Llama
Читайте також
Навіть одружитися без документів можна. В органах ДРАЦС запрацювала нова зручна функція цифрових паспортів
Навіть одружитися без документів можна. В органах ДРАЦС запрацювала нова зручна функція цифрових паспортів
Навіть одружитися без документів можна. В органах ДРАЦС запрацювала нова зручна функція цифрових паспортів
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
«Дія» пішла в світ: Естонія створить свій застосунок, а ми їй допоможемо
«Дія» пішла в світ: Естонія створить свій застосунок, а ми їй допоможемо
«Дія» пішла в світ: Естонія створить свій застосунок, а ми їй допоможемо
1 коментар
Як отримати довідку про доходи через «Дія» за 30 хвилин. Інструкція
Як отримати довідку про доходи через «Дія» за 30 хвилин. Інструкція
Як отримати довідку про доходи через «Дія» за 30 хвилин. Інструкція

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.