Школи «Армії дронів» 👇

«Алгоритм працює як в додатку таксі», — CEO JustWork розповів про свій маркетплейс для маркетологів, та чому закрився Spalah, який приносив $300 000

Сергій Білобров закрив бізнес з річним обігом близько $300 000 і запустив IT-стартап разом з Promodo — маркетплейс для маркетологів JustWork.

Він розповів виданню AIN.UA чому закрився попередній проєкт та як з’явилося ідея для нової платформи. Ми вибрали найцікавіше.

Залишити коментар
«Алгоритм працює як в додатку таксі», — CEO JustWork розповів про свій маркетплейс для маркетологів, та чому закрився Spalah, який приносив $300 000

Сергій Білобров закрив бізнес з річним обігом близько $300 000 і запустив IT-стартап разом з Promodo — маркетплейс для маркетологів JustWork.

Він розповів виданню AIN.UA чому закрився попередній проєкт та як з’явилося ідея для нової платформи. Ми вибрали найцікавіше.

Про попередній проєкт Spalah

З 2014 до 2021 року Сергій Білобров займався освітньою платформою Spalah. Вона починалася з коворкінгів, освітніх хабів та IT-шкіл в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі. Потім офлайн-локації довелося закрити, натомість запустили онлайн-школу.

За словами Білоброва, причиною закриття проєкту стали складнощі з масштабуванням.

«З часом ми побачили, що проєкт не витягуємо — нам важко його масштабувати та залучати необхідну кількість лекторів, які можуть створювати дійсно якісний контент. Модель не спрацювала», — пояснив Сергій

Spalah припинила існування у 2021, але подарувала йому певний технічний досвід в розробці, а також партнерство з Promodo, які допомагали з експертизою та ділилися внутрішніми ресурсами.

Про JustWork

Після закриття Spalah партнерство з Promodo стало міцнішим. З’явилась ідея поєднати маркетинговий досвід агенції та знання Сергія Білоброва у створенні маркетплейсу. В результаті з’явився JustWork в якому він обійняв посаду CEO.

Закритий MVP стартував 2021 році. Маркетологи Promodo стали першими користувачами, на яких тестувався продукт. Агенція також інвестувала в розробку, на сьогодні це сума понад $100 000.

Як працює JustWork 

Це маркетплейс, який зв’язує підприємців з маркетологами, автоматизує їх роботу, мінімізуючи пряму взаємодію. Підприємець на маркетплейсі вказує усі критерії свого проєкту, такі як:

  • географія;
  • тематика (одяг, промисловість, медицина тощо); 
  • підтематика (наприклад, продаж виробів для хірургії); 
  • обсяг товарів (10 товарів і 1000, вимагають різної компетенції маркетолога);
  • досвід роботи з маркетологами;
  • чи запускав рекламу до цього самостійно. 

Потім підприємець авторизує в системі рекламні кабінети, які у нього є: наприклад, Facebook Ads, Google Analytics, Google Ads, Google Merchant Center, Google Tag Manager тощо. 

Система автоматично підтягує на дашборд усі дані про проєкт. Далі алгоритм обробляє інформацію і пропонує послуги, які допоможуть в просуванні (SEO, PPC, таргет в Instagram і таке інше). Після вибору послуг, система ранжує усіх спеціалістів і автоматично призначає вільного фахівця.

«Алгоритм працює як в додатку таксі — ви не можете обрати спеціаліста, маркетплейс призначає потрібного і вільного маркетолога самостійно», — пояснює CEO JustWork Сергій Білобров

JustWork надає маркетологу шаблон-конструктор, щоб швидко розробити план робіт. Система автоматично контролює дедлайни по кожному кроку і надсилає сповіщення, якщо відбувається відхилення від плану. 

Уся робота ведеться в єдиній системі, яка регламентує швидкість відповідей у чатах. Крім того, на дашборд виводяться звіти по усім метрикам, з якими працює маркетолог. 

Що по грошах

Бізнес оплачує роботу фахівця в рамках різних пакетів послуг, а JustWork бере комісію з винагороди, яку отримує цей фахівець. Платформа гарантує збереження коштів на trial-періоді, коли гроші на першому етапі маркетологу не виплачуються

Тарифи на 1 місяць мають таку вартість:

  • Middle-спеціаліст: $300/20 годин;
  • Senior-спеціаліст: $500/20 годин.

За словами Сергія Білоброва, JustWork знаходиться на старті, але ним користується вже 30 компаній. 

Зараз на платформі працює понад 300 маркетологів. В середньому бізнес витрачає на пошук спеціаліста близько 5 хвилин. В стартапі планують протестувати продукт в Україні, а потім вийти на європейський ринок.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Володимир Панченко маркетплейс цифрових активів DMarket: «Зараз легше підняти гроші на Близькому Сході ніж у США»
Володимир Панченко, маркетплейс цифрових активів DMarket: «Зараз легше підняти гроші на Близькому Сході, ніж у США»
По темi
Володимир Панченко, маркетплейс цифрових активів DMarket: «Зараз легше підняти гроші на Близькому Сході, ніж у США»
Продати 20 тонн риби за рік завдяки IT. Власник рибного маркетплейсу в Коростені Дмитро Жуков — герой нового випуску Ukrainian Underdogs
Продати 20 тонн риби за рік завдяки IT. Власник рибного маркетплейсу в Коростені Дмитро Жуков — герой нового випуску Ukrainian Underdogs
По темi
Продати 20 тонн риби за рік завдяки IT. Власник рибного маркетплейсу в Коростені Дмитро Жуков — герой нового випуску Ukrainian Underdogs
Українська платформа пошуку репетиторів Preply потрапила до топ-100 найбільших маркетплейсів світу
Українська платформа пошуку репетиторів Preply потрапила до топ-100 найбільших маркетплейсів світу
По темi
Українська платформа пошуку репетиторів Preply потрапила до топ-100 найбільших маркетплейсів світу
У RIA.сom створили маркетплейс агротехніки. Продають як популярну так і вузькоспеціалізовану сільгосптехніку
У RIA.сom створили маркетплейс агротехніки. Продають як популярну, так і вузькоспеціалізовану сільгосптехніку
По темi
У RIA.сom створили маркетплейс агротехніки. Продають як популярну, так і вузькоспеціалізовану сільгосптехніку
Читайте також
Репост новин змушує нас вважати себе розумнішими, але це не так. З лідерами думок теж працює, показує нове дослідження
Репост новин змушує нас вважати себе розумнішими, але це не так. З лідерами думок теж працює, показує нове дослідження
Репост новин змушує нас вважати себе розумнішими, але це не так. З лідерами думок теж працює, показує нове дослідження
Обмін новинними статтями з друзями та підписниками в соціальних мережах спонукає людей думати, що вони знають про теми цих статей більше, ніж вони знають насправді. І це працює з активними користувачами Facebook, що ставить під сумнів обізнаність ваших улюблених лідерів думок. Про це свідчить дослідження вчених з Техаського університету в Остіні. До речі, обов’язково покажіть цю статтю своїм друзям і репостніть у соцмережах.
Маркетплейс Resorcer та Odgers Berndtson Ukraine допоможуть знайти жінкам-переселенкам роботу за кордоном
Маркетплейс Resorcer та Odgers Berndtson Ukraine допоможуть знайти жінкам-переселенкам роботу за кордоном
Маркетплейс Resorcer та Odgers Berndtson Ukraine допоможуть знайти жінкам-переселенкам роботу за кордоном
В Україні почав роботу найдорожчий фінтех Європи
В Україні почав роботу найдорожчий фінтех Європи
В Україні почав роботу найдорожчий фінтех Європи
В Україні запустився грузинський конкурент Kasta, Le Boutique, Shafa.ua і Rozetka. Модний маркетплейс Phubber працює як соцмережа
В Україні запустився грузинський конкурент Kasta, Le Boutique, Shafa.ua і Rozetka. Модний маркетплейс Phubber працює як соцмережа
В Україні запустився грузинський конкурент Kasta, Le Boutique, Shafa.ua і Rozetka. Модний маркетплейс Phubber працює як соцмережа

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.