Сергій Білобров закрив бізнес з річним обігом близько $300 000 і запустив IT-стартап разом з Promodo — маркетплейс для маркетологів JustWork.
Він розповів виданню AIN.UA чому закрився попередній проєкт та як з’явилося ідея для нової платформи. Ми вибрали найцікавіше.
Про попередній проєкт Spalah
З 2014 до 2021 року Сергій Білобров займався освітньою платформою Spalah. Вона починалася з коворкінгів, освітніх хабів та IT-шкіл в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі. Потім офлайн-локації довелося закрити, натомість запустили онлайн-школу.
За словами Білоброва, причиною закриття проєкту стали складнощі з масштабуванням.
«З часом ми побачили, що проєкт не витягуємо — нам важко його масштабувати та залучати необхідну кількість лекторів, які можуть створювати дійсно якісний контент. Модель не спрацювала», — пояснив Сергій
Spalah припинила існування у 2021, але подарувала йому певний технічний досвід в розробці, а також партнерство з Promodo, які допомагали з експертизою та ділилися внутрішніми ресурсами.
Про JustWork
Після закриття Spalah партнерство з Promodo стало міцнішим. З’явилась ідея поєднати маркетинговий досвід агенції та знання Сергія Білоброва у створенні маркетплейсу. В результаті з’явився JustWork в якому він обійняв посаду CEO.
Закритий MVP стартував 2021 році. Маркетологи Promodo стали першими користувачами, на яких тестувався продукт. Агенція також інвестувала в розробку, на сьогодні це сума понад $100 000.
Як працює JustWork
Це маркетплейс, який зв’язує підприємців з маркетологами, автоматизує їх роботу, мінімізуючи пряму взаємодію. Підприємець на маркетплейсі вказує усі критерії свого проєкту, такі як:
географія;
тематика (одяг, промисловість, медицина тощо);
підтематика (наприклад, продаж виробів для хірургії);
обсяг товарів (10 товарів і 1000, вимагають різної компетенції маркетолога);
досвід роботи з маркетологами;
чи запускав рекламу до цього самостійно.
Потім підприємець авторизує в системі рекламні кабінети, які у нього є: наприклад, Facebook Ads, Google Analytics, Google Ads, Google Merchant Center, Google Tag Manager тощо.
Система автоматично підтягує на дашборд усі дані про проєкт. Далі алгоритм обробляє інформацію і пропонує послуги, які допоможуть в просуванні (SEO, PPC, таргет в Instagram і таке інше). Після вибору послуг, система ранжує усіх спеціалістів і автоматично призначає вільного фахівця.
«Алгоритм працює як в додатку таксі — ви не можете обрати спеціаліста, маркетплейс призначає потрібного і вільного маркетолога самостійно», — пояснює CEO JustWork Сергій Білобров
JustWork надає маркетологу шаблон-конструктор, щоб швидко розробити план робіт. Система автоматично контролює дедлайни по кожному кроку і надсилає сповіщення, якщо відбувається відхилення від плану.
Уся робота ведеться в єдиній системі, яка регламентує швидкість відповідей у чатах. Крім того, на дашборд виводяться звіти по усім метрикам, з якими працює маркетолог.
Що по грошах
Бізнес оплачує роботу фахівця в рамках різних пакетів послуг, а JustWork бере комісію з винагороди, яку отримує цей фахівець. Платформа гарантує збереження коштів на trial-періоді, коли гроші на першому етапі маркетологу не виплачуються
Тарифи на 1 місяць мають таку вартість:
Middle-спеціаліст: $300/20 годин;
Senior-спеціаліст: $500/20 годин.
За словами Сергія Білоброва, JustWork знаходиться на старті, але ним користується вже 30 компаній.
Зараз на платформі працює понад 300 маркетологів. В середньому бізнес витрачає на пошук спеціаліста близько 5 хвилин. В стартапі планують протестувати продукт в Україні, а потім вийти на європейський ринок.
Репост новин змушує нас вважати себе розумнішими, але це не так. З лідерами думок теж працює, показує нове дослідження
Обмін новинними статтями з друзями та підписниками в соціальних мережах спонукає людей думати, що вони знають про теми цих статей більше, ніж вони знають насправді. І це працює з активними користувачами Facebook, що ставить під сумнів обізнаність ваших улюблених лідерів думок. Про це свідчить дослідження вчених з Техаського університету в Остіні. До речі, обов’язково покажіть цю статтю своїм друзям і репостніть у соцмережах.