У RIA.сom створили маркетплейс агротехніки. Продають як популярну, так і вузькоспеціалізовану сільгосптехніку
Зараз маркетплейс має вебверсію, згодом заплановано розробку мобільного застосунку.
Зараз маркетплейс має вебверсію, згодом заплановано розробку мобільного застосунку.
У RIA.com створили маркетплейс агротехніки AGRO.RIA, повідомили dev.ua в компанії.
Він об’єднуватиме представників українського агробізнесу на платформі, що дозволятиме не лише вести комерційну діяльність, але й обмінюватись досвідом.
До каталогу AGRO.RIA входять як популярні, так і вузькоспеціалізовані типи сільгосптехніки: трактори, комбайни, жниварки, мотоблоки, сівалки, плуги тощо. Продавати та купувати агротехніку в межах маркетплейсу можуть і фізичні, і юридичні особи. Зараз маркетплейс має вебверсію, згодом заплановано розробку мобільного застосунку.
«Агропромисловість — одна із візитівок нашої країни. Ми, як ІТ-компанія, маємо не лише створювати зручний продукт, але й змінювати ринки та робити їх більш технологічними й надійними для користувача», — розповів Роман Марченко, директор з продукту та член правління компанії RIA.com.
Нагадаємо, RIA.com — українська ІТ-компанія, що розвиває продукти AUTO.RIA та DIM.RIA.