Наближення «Надії» — Кабмін дозволив використовувати ШІ-асистентів в «Дії»
Кабінет міністрів вніс зміни до положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг, згідно з якими відповідати користувачам може штучний інтелект.
Кабінет міністрів вніс зміни до положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг, згідно з якими відповідати користувачам може штучний інтелект.
Кабінет міністрів вніс зміни до положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг, згідно з якими відповідати користувачам може штучний інтелект.
Про це йдеться в урядовій постанові № 693, пише «Главком». Документ дозволяє використання технологій штучного інтелекту в порталі «Дія».
Зокрема користувачі будуть отримувати інформаційну підтримку щодо порядку користування порталом «Дія» зокрема з використанням технологій штучного інтелекту. Фактично мова йде про впровадження асистента на основі штучного інтелекту.
Нагадаємо, що на початку березня 2024 року стало відомо про роботу команди «Дії» над ШІ-асистенткою «Надія», який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Очільник Мінцифри Михайло Федоров описував її як «чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему».