У «Дії» з'явиться ШІ-помічниця, яку зватимуть Надія — Федоров
Команда «Дії» працює над помічником на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. А точніше, це помічниця і її звати Надія.
Команда «Дії» працює над помічником на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. А точніше, це помічниця і її звати Надія.
Команда «Дії» працює над помічником на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. А точніше, це помічниця і її звати Надія.
Про це повідомив Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
«Хочемо використати для цього технологічне рішення від однієї з топових міжнародних компаній. Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки „Дії“», — зазначив голова Мінцифри.
Також Федоров зауважив, що зараз якість відповідей AI-помічника його влаштовує на 80%. Також не зовсім влаштовує швидкість відповідей. Команда працює над покращенням, а користувачі під час бета-тестування зможуть навчити помічника якісніше відповідати на запити.
«Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу», — говорить Федоров.