Користувачі Vision Pro cкаржаться на появу тріщин на девайсах. Як відреагували в Apple
Гарнітура за $3500 виявилася не надто міцною.
Гарнітура за $3500 виявилася не надто міцною.
Користувачі Vision Pro від Apple почали скаржитися в мережі на появу тріщин на склі гарнітури доповненої реальності вартістю $3500, пише Gizmodo.
Також подібні повідомлення з’являються на Reddit. В них сказано, що попри надзвичайно обережне поводження із пристроєм, тріщини на ньому з’являються ніби самі собою. У більшості випадків це відбувається посередині пристроїв.
Власники девайсів заявляють, що ставляться надзвичайно обережно до догляду за своїми пристроями, поліруючи їх та зберігаючи у захисному чохлі. Ще частина каже, що навіть не користувалася пристроями інтенсивно, але виявила тріщину після нічної зарядки.
В Apple відреагували на повідомлення користувачів. Для деяких із них компанія провела ремонт безплатно. Тоді як іншим сказали оплатити програму AppleCare+, щоб усунути тріщину. AppleCare+ для Apple Vision Pro коштує $500 на два роки, або ж $24,99 на місяць. Плата за обслуговування «інших випадкових пошкоджень» становить $299.
Наразі незрозуміло, що саме є причиною тріщин Vision Pro. Також невідома масовість цієї проблеми. Користувачі припускають, що це відбувається через програмну помилку Vision Pro, коли девайс не переходить в сплячий режим. Це призводить до перегріву та розширення рамки й може спричинити тріщину в слабкому місці переднього скла.