💳 Trustee Plus: розраховуйся криптою за допомогою платіжної картки. Ліміт: 50 000 євро 🚀

Колишній програміст Google, що заробляв $350 000, а нині став кар'єрним консультантом, проаналізував своє резюме 10-річної давнини й розповів, як би змінив його зараз

Програміст Ентоні Мейс отримав роботу в Google у 2013 році після попередньої невдалої спроби пройти співбесіду. Мейс почав кодувати у сім років, а в старших класах школи та коледжу працював програмістом у банку. Зараз він керує консалтинговою компанією з питань технічної кар'єри та консультує щодо ефективних стратегій написання резюме.

Залишити коментар
Колишній програміст Google, що заробляв $350 000, а нині став кар'єрним консультантом, проаналізував своє резюме 10-річної давнини й розповів, як би змінив його зараз

Програміст Ентоні Мейс отримав роботу в Google у 2013 році після попередньої невдалої спроби пройти співбесіду. Мейс почав кодувати у сім років, а в старших класах школи та коледжу працював програмістом у банку. Зараз він керує консалтинговою компанією з питань технічної кар'єри та консультує щодо ефективних стратегій написання резюме.

«Мене дуже приваблювала ідея, що я можу створювати речі й що я можу володіти речами, які я створюю», — розповів Мейс в інтерв’ю Business Insider. Ще в старших класах школи він отримав свою першу роботу програміста-аналітика в місцевому банку. Він продовжував стажуватися в банку щоліта в коледжі й отримав свою першу постійну роботу після закінчення Каліфорнійського університету в Ірвіні у 2006 році.

Мейс пропрацював у банку ще чотири роки, після чого перейшов до двох інших компаній.

У 2011 році Мейс проходив співбесіду в Google, але не пройшов технічний раунд інтерв’ю, оскільки, за його словами, не підготувався до правильних тем. «Я спробував ще раз через кілька років після того, як Google тричі звертався до мене, — каже він. — У 2013 році мені вдалося досягти успіху».

Він використовував один і той самий формат резюме протягом останніх 9 років. У 2022 році він отримав роботу в Google із зарплатою $350 000.

BI опублікував резюме, яке Мейс використав під час успішної подачі заявки на роботу в Google, і перевірив його історію працевлаштування.

Після восьмирічної роботи в Google Мейс залишив компанію, щоб розпочати власну консультацію з питань кар'єри у сфері технологій.
Озираючись на своє резюме 2013 року, кар'єрний коуч зазначив, що є три речі, які йому подобаються, і три речі, які він би змінив, якби переписав документ сьогодні.

Ось що він залишив би без змін.

  1. Окремий розділ про навички: «Одна річ, яку я вважаю надзвичайно корисною, — це наявність цих навичок і мов уздовж правого боку», — сказав він про другу колонку свого резюме. «Здається, що я знаю набагато більше речей, просто тому, що вони займають багато місця по вертикалі». Такий макет також допоміг людям швидко дістатися до розділу «Досвід».
  2. Мейсу подобалося, що резюме підкреслювало вплив, який він створив. «Якщо я можу переконати когось, що те, що я зробив, було важливим, то вони захочуть дізнатися, як я це зробив». Наприклад, він додав, що його вдосконалення збільшили швидкість розгортання на 50%. Далі: «Я скажу вам, як я це зробив — я зробив це за допомогою інструментів та алгоритмів стиснення архівів».
  3. Спростити жаргон: щодо технічного жаргону, наприклад, назв програмного забезпечення, Мейс був обережним і не припускав, що кожен, хто читає його резюме, знатиме, що означають ті чи інші абревіатури. Так само як і в офіційному письмі, він використовує повні назви кожного з цих програм при першій згадці, а потім використовує короткі форми. «Ви повинні знати свою галузь, щоби розуміти, коли доречно покладатися на абревіатуру, а коли ні».

А ось, що він би змінив. 

  1. Більше цифр: Щоби краще показати вплив, Мейс включив би більше точок даних про вплив своєї роботи. Наприклад, він працював над проєктом із підтримки системи для платформи електронної комерції. У великий день розпродажів, такий як Чорна п’ятниця, він би підкреслив, скільки тисяч людей користуються вебсайтом за секунду, щоб показати масштаб своєї роботи.
  2. Професійне резюме: Мейс каже, що у 2013 році у нього також не було професійного резюме. «Зрештою, резюме має розповісти історію, і ваша робота як оповідача — зробити цю історію максимально зрозумілою для того, хто дивитиметься на ваше резюме лише п’ять секунд», — каже він. За його словами, резюме повинно пояснювати, чому ви ідеально підходите на цю роль. У своєму останньому резюме Мейс додав три рядки, у яких коротко описав свої ролі, те, чим він захоплюється, і те, як він хоче підвищити цінність бізнесу.
  3. Вплив на бізнес: Мейс рекомендує своїм клієнтам дотримуватися «формули резюме», яка виглядає так: «Я досягнув X, вимірюваного Y, роблячи Z». Але для власного резюме він вважає, що міг би слідувати цій формулі краще. У деяких своїх пунктах Мейс говорив про те, як він чогось досяг, але не вказав, який вплив його технологія справила на компанію. «У цьому пункті немає бізнес-контексту».
Як написати ідеальне резюме: лайфхаки від The Economist
Як написати ідеальне резюме: лайфхаки від The Economist
По темi
Як написати ідеальне резюме: лайфхаки від The Economist
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Харківська художниця намалювала новий дудл для Google на День Незалежності України
Харківська художниця намалювала новий дудл для Google на День Незалежності України
Харківська художниця намалювала новий дудл для Google на День Незалежності України
Фахівців Google тепер годуватимуть роботи. Вони також уміють давати корисні (і не дуже) поради
Фахівців Google тепер годуватимуть роботи. Вони також уміють давати корисні (і не дуже) поради
Фахівців Google тепер годуватимуть роботи. Вони також уміють давати корисні (і не дуже) поради
Кінець епохи. Пошуковик Google більше не відповідатиме на безглузді запити
Кінець епохи. Пошуковик Google більше не відповідатиме на безглузді запити
Кінець епохи. Пошуковик Google більше не відповідатиме на безглузді запити

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.