😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Марія БровінськаГаряченьке
26 жовтня 2023, 14:00
2023-10-26
«Напишу на Netflix як сюжет для кіно». Команда трейні-айтівців створила сайт для музею, керівництво якого нічого не знало про це й замовило сайт в іншого підрядника. Що каже організатор і чим закінчився великий IT-скандал
IT Project Manager Анастасія Кузь розповіла цікаву історію про те, як ціла команда розробників створила проєкт для замовника, якого не називають. Точніше, якого немає. Дівчина провела власне розслідування, щоб зрозуміти, над наскільки корисним проєктом працює її команда, і виявилось, що сайт, який створили трейні, нікому не потрібен.
Велика історія про джунів, які хотіли набратися досвіду, створивши сайт для музею, музей, який нічого про це не знав, та організаторки проєкту, яка відмовилась відповідати на запитання команди та закрила проєкт, видаливши команду.
IT Project Manager Анастасія Кузь розповіла цікаву історію про те, як ціла команда розробників створила проєкт для замовника, якого не називають. Точніше, якого немає. Дівчина провела власне розслідування, щоб зрозуміти, над наскільки корисним проєктом працює її команда, і виявилось, що сайт, який створили трейні, нікому не потрібен.
Велика історія про джунів, які хотіли набратися досвіду, створивши сайт для музею, музей, який нічого про це не знав, та організаторки проєкту, яка відмовилась відповідати на запитання команди та закрила проєкт, видаливши команду.
Бажання набратися досвіду
У серпні дівчина долучилась до волонтерської ініціативи Baza Trainee Ukraine під керівництвом Ольги Іванової та взяла на себе роль project manager у проєкті створення сайту для музею-майстерні Івана Кавалерідзе.
«Гаслом проєкту було створення сайту на соціально важливу тему, що мені було до душі та здавалось, так я роблю свій маленький внесок у культурний розвиток країни. Бувши ще на курсах, я була дуже вмотивована працювати заради досвіду. Так само вмотивованими були й інші члени нашої команди: дизайнери, розробники фронт- та бек-енду, тестувальники та бізнес-аналітик», — розповідає Анастасія.
Noname-замовник
Проєкт, за словами дівчини, набирав обертів, але питання про замовника висіло в повітрі: де він?
«Ми ухвалювали рішення самостійно щодо дизайну, логотипу та контенту, не отримуючи жодного зворотного зв’язку від замовника. Натомість Ольга Іванова стверджувала, що в музею немає компетентних людей, які б могли з нами поспілкуватись і відповісти на ці запитання», — ділиться Анастасія.
Вона розповідає, що початкові плани були такі: виставки майстрів, онлайн-магазин, сайт музею з можливістю здійснювати донати на його підтримку, а також розширити інформацію про музей та Івана Кавалерідзе.
«Час летів, а замовник не виходив на зв’язок», — пише Анастасія.
Невідомі факти
А ось скріни, які підтверджують, що музею пропонували зробити сайт за гроші, не безплатно. А ще — що про проєкт, над яким працювали трейні, музею стало відомо випадково.
Великий полілог з організатором
А ось — скріни переписки Анастасії та команди з Ольгою, тут Ольга підтвердила, що протягом трьох місяців, за час яких команда працювала з музеєм, вона ще не мала зустрічі з директором закладу. А ще — на прохання одного з учасників команди відповісти, чи стане розробка команди офіційним сайтом музею, а не ще одним сайтом у мережі, Іванова відповіла, що на сьогодні такий варіант не є можливим, бо з музеєм він не обговорювався.
Not happy end
Урешті Ольга Іванова, так нічого і не пояснивши, повідомила команді, що згортає проєкт.
У коментарях до допису Анастасії Ольга Іванова написала наступне: «Наша пісня гарно нова, починаймо її знову. Ви так старанно не помітили пояснень (і чи хотіли їх), що нема сенсу вже й пояснювати. Крім того, що я заплановано розмовляла вчора з директором музею, залишаємося в контакті, музей 14-го листопада святкує 30-річчя, і про плани ми розмовляємо після цієї дати. Мені наука — діяти без посередників».
Дівчина також опублікувала свій мініщоденик ведення проєкту.
«Різноманітні курси випльовують масу початківців, яким обіцяли величезні зарплати лиш за дотик до клавіатури і присутність на мітах». Джун-PM відчула полегшення після того, як отримала відмову
Дизайнерка Kode Technologies жаліється, що роботодавець не виплачує зарплату за квітень і травень, а також ігнорує її звернення щодо звільнення з компанії
Скандал: IT-компанія Andersen відмовила кандидату через українську мову. Це вже не перший випадок. Що думає айті-спільнота та як викручується керівництво
Компанія Andersen з головним офісом в Києві потрапила в мовний скандал. Рекрутери відмовляють у співбесіді кандидатам, які спілкуються українською мовою і не хочуть переходити на російську всередині команди. Про це розповіли самі кандидати, один з них — ветеран війни на сході України.
dev.ua з’ясовував, що про це думає IT-спільнота і як викручується з ситуації керівництво компанії.