У «Київстарі» пояснили причину ранкового збою у мережі
Зранку абоненти «Київстар» скаржилися на збій в роботі мережі. Вони не могли здійснювати та приймати дзвінки, спостерігалися проблеми з доступом до сайту.
Зранку абоненти «Київстар» скаржилися на збій в роботі мережі. Вони не могли здійснювати та приймати дзвінки, спостерігалися проблеми з доступом до сайту.
«Причиною сьогоднішніх складнощів стала внутрішня помилка під час оновлення програмного забезпечення», — повідомили в «Київстар».
Спеціалісти компанії оперативно усунули проблему, та о 10.30 ранку послуги було повністю відновлено.
«Жодних некоректних списань коштів з рахунків абонентів не було.
Абоненти, які зіткнулись з обмеженнями дзвінків внаслідок помилки, автоматично отримають компенсацію у вигляді бонусних послуг», — сказано в повідомленні.