💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
14 серпня 2024, 13:17
2024-08-14
На росії образилися на чеську гру Last Train Home і хочуть її заборонити
Прокуратора російського міста санкт-петербург вимагає заборони продаж проєкту Last Train Home через «підбурення ненависті до влади рф» та «червоноармійців». Це стратегія про бронепоїзд, на якому солдати Чехословацького легіону прориваються з Сибіру після завершення Першої світової.
Про це повідомляють російські ЗМІ з посиланням на пресслужбу петербузьких судів. В ньому йдеться про те, що гра від чеської студії « Ashborne Games «здатна протистояти традиційним цінностям» російського суспільства і створює у дітей «відчуття неправдивості інформації, що подається з різних джерел», а також відчуття, що їм «наказують здійснювати жорстокі ігрові дії».
Також прокуратура заявляє, що гра підбурює «ненависть і ворожнечу до влади рф і військовослужбовців Червоної Армії часів Громадянської війни». У позові стверджується, що Last Train Home містить неправдиві відомості про діяльність держорганів і посадових осіб у період Громадянської війни в росії, і формує до них негативне ставлення, а також заперечує історичні факти й героїзує представників Чехословацького легіону.
Тому російська прокуратора вимагає заборонити доступ до гри за посиланням у сервісі Steam на території рф.
Last Train Home вийшла наприкінці листопада минулого року і має дуже схвальні (86%) відгуки в Steam на основі близько 3000 відгуків гравців. Наразі на гру діє знижка 50% з якою проєкт можна придбати за 370 грн.
Після релізу гри деякі гравці, які симпатизують росії та ідеології комунізму, скаржилися на Last Train Home на Reddit та форумах Steam.
«Я завжди хотів пограти в гру про червоних, білих і громадянську війну в росії. Я знаю, що ця гра з погляду чеських легіонерів, але я очікував, що вона матиме точну картину конфліктів легіону як з більшовиками, так і з Колчаком. На жаль, вона просто повністю демонізувала новонароджений Радянський Союз», — написав один з користувачів Reddit.
«Будь ласка, не зображуйте жодну сторону в цьому конфлікті як чисте зло чи добро, як червоних, так і білих, так і чехів. Ця громадянська війна була справді складною, і якщо ви будете робити так, то гра буде більше схожа на пропаганду, ніж на історію. А головне, ви можете відштовхнути значну кількість потенційних клієнтів, які симпатизують комуністам (повірте мені, дуже багато) або білим», — стверджував один з користувачів Steam.
«Це найкраща реклама, яку ви можете отримати. [Додано до] списку бажань», — зазначив один з користувачів Steam.
«Тому я її й купив) якщо росіяни хочуть заборонити гру, значить гра хороша», — додав інший гравець.
«Дивовижно, отак треба продавати ігри! Немає нічого кращого за плач росіян у коментарях, коли гра викрикує звірства їхньої червоної армії! росія ніколи не змінювалася, підтримайте Україну сьогодні», — написав ще один геймер.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.