MacPaw планує вийти на IPO. Для чого і коли?
Українська продуктова компанія MacPaw планує здійснити публічне розміщення для залучення інвестицій у найближчі роки.
Українська продуктова компанія MacPaw планує здійснити публічне розміщення для залучення інвестицій у найближчі роки.
Українська продуктова компанія MacPaw планує здійснити публічне розміщення для залучення інвестицій у найближчі роки.
Як розповів в інтервʼю DOU повідомив засновник і CEO MacPaw Олександр Косован, у компанії є глобальна ціль — вийти на публічні ринки.
«Ми плануємо залучати інвестиції в MacPaw. Готуючись до цього, плануємо працювати з різними партнерами, які допоможуть підготувати компанію. Думаємо і про можливі інвестиції від цих партнерів. Так, у планах через кілька років вийти на IPO. Щоб успішно розвиватися, нам потрібно набагато більше ресурсів — щоб ми могли ефективніше працювати з нашими партнерами, можливо, купувати релевантні стартапи, швидше масштабуватися. Це критично необхідно для успіху. Наших ресурсів для цього недостатньо. Тому почали задумуватися про те, щоб вийти на публічні ринки», — розповів він.
MacPaw працює на українському ІТ-ринку 16 років. Вона має офіси у Києві та Бостоні (США) і орієнтована здебільшого на американський ринок. Команда налічує 458 спеціалістів, 297 з яких — технічні фахівці. При цьому більша частина команди з R&D-центром зосереджена в Україні.
Основний продукт — CleanMyMac — інструмент для очищення роботи ноутбуків MacBook. У портфелі також платформа для дистрибуції застосунків Setapp, Gemini 2, The Unarchiver та інші. Загалом близько 10 продуктів.
MacPaw — не єдина українська компанія, яка має плани вийти на IPO. Такі наміри нещодавно озвучувала і «Київстар», хоча в цьому випадку йдеться про опосередковане розміщення через мажоритарного акціонера VEON.