💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Марія БровінськаТаке життя
1 вересня 2023, 11:10
2023-09-01
«Мене ошукали… Я запросив рахунок-фактуру, і не знаю, чому він був російською мовою». IT-блогер Діма Малєєв розповів, як втрапив в халепу, купуючи авіаквитки з Нью-Йорка в Бангкок
Український IT-блогер Діма Малєєв розповів, як його ошукали на сервісі бронювання квитків і закликав ніколи ним не користуватися. Публікуємо його допис повністю.
Нещодавно мене ошукали, тому хочу поділитися з вами своєю історією.
Невеликий контекст: Через проблеми зі здоров’ям мені потрібно було повернутися в Бангкок, тому що у мене там є страховка, мій лікар там, і охорона здоров’я в цілому краще, ніж в США. Тому я вирішив забронювати квитки з Сан-Франциско до Бангкока на п’ятницю, 8 вересня. Я завжди використовую SkyScanner для пошуку квитків, просто тому, що ним дуже приємно користуватися, і у мене ніколи не було з ним проблем.
Я завжди намагаюся летіти в економ-преміум класі, тому що я трохи вищий за середньостатистичну людину, і економ-преміум підходить мені ідеально. Отже, я перевірив рейси на SkyScanner і знайшов кілька варіантів:
Я вже літав цим рейсом, і все чудово. Як ви можете бачити внизу скріншоту — тип бронювання Преміум Економ.
Одним з варіантів було — забронювати через eDreams:
Ціна нормальна, тому я вирішив забронювати у них, і навіть рейтинг — 3 зірки, що є прийнятним. Після перенаправлення на сторінку eDreams ви можете побачити деталі рейсу:
Як бачите, квитки хороші, ціна прийнятна, все, що потрібно зробити — це просто забронювати рейс. Пам’ятайте, що ми шукали преміум-економ, тож, по суті, очікуємо, що рейс буде преміум-економ. Я літав за цим маршрутом, і мені завжди діставався преміум-економ з Сан-Франциско до Тайбея, і економ з Тайбея до Бангкока.
Так от, я забронював свій рейс, з мене зняли $1200, а я отримав квитки в економ-клас. Облом.
Я подумав, що, можливо, це якась технічна проблема, і її можна вирішити, тому я написав у службу підтримки eDreams, надавши всі деталі. Відповідь була несподіваною:
По суті, вони сказали мені, що я бачив, що купував, і проблема на мені. Я запросив рахунок-фактуру, і не знаю, чому він був російською мовою:
Для тих, хто не розуміє російську мову: вартість квитків — $688.30. eDreams Service Fee: $511.24
Охріненно вигідна пропозиція, правда?
У листі до служби підтримки я навів приклади, що навіть зараз, якщо я шукаю економ-квиток з Сан-Франциско до Бангкока, я отримаю пропозицію $560 в eDreams через SkyScanner. А якщо я шукаю преміум-економ, то отримаю ті ж самі квитки, але за $1200.
Їх відповідь — однакова. Буквально той самий сценарій.
І не зрозумійте мене неправильно — я розумію, що мені потрібно було перевірити квитки, перш ніж купувати їх через eDreams, але, чесно кажучи, я настільки повірив SkyScanner, що не очікував, що при пошуку преміум-економ я отримаю економ, але за ціною в 2,5 рази вищою.
Загалом, з моєї точки зору — eDreams дурять людей, надають невірну інформацію для агрегаторів, і їм просто на все начхати. Що я отримав в результаті: гаддорогі економ квитки, ніякої підтримки.