Маркетолог Федорів: «Бізнес — це секс, його не можна делегувати»
Андрій Федорів зосередився на операційній роботі агентства.
Андрій Федорів зосередився на операційній роботі агентства.
Маркетолог Андрій Федорів порівняв процес ведення бізнесу із заняттям сексом, повідомляє Forbes.
«З травня 2022 року я виконую функцію Wartime CEO — займаюся бізнесом операційно. Завдання „відійти від операційної роботи“ звучить неправильно. Якщо це бізнес, ним треба займатися. Бізнес — це секс, його не можна делегувати», — розповів він.
Федоров відмітив, що зараз його агенція зосередила роботу на міжнародних ринках. Він навів приклад цінника своєї компанії за креативні рішення для бізнесу за кордоном. «Робота, за яку американська агенція запросила $1,5 млн, у нас коштувала б $300 000», — сказав маркетолог.