💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Маск будує у Вегасі метро для Tesla на 69 станцій. Чому Vegas Loop критикують і порівнюють з атракціоном

The Boring Company, компанія Ілона Маска, яка займається копанням тунелів, отримало схвалення на розширення своєї системи Vegas Loop 69 станцій, пише The Verge. Чи має право цей проєкт на ефективне існування? 

Залишити коментар
Маск будує у Вегасі метро для Tesla на 69 станцій. Чому Vegas Loop критикують і порівнюють з атракціоном

The Boring Company, компанія Ілона Маска, яка займається копанням тунелів, отримало схвалення на розширення своєї системи Vegas Loop 69 станцій, пише The Verge. Чи має право цей проєкт на ефективне існування? 

Система тунелів — нібито футуристична ідея Маска, спрямована на полегшення дорожнього руху шляхом перенесення частини трафіку під землю. Розширення, схвалене уповноваженими округу Кларк, дає змогу The Boring Company побудувати 25 миль додаткових тунелів із загальною протяжністю 65 миль і 18 додаткових станцій.

Початкове бачення Vegas Loop передбачало 51 станцію та 29 миль тунелів — тож це свідчить про досить великий вотум довіри до ідеї Маска про підземну мережу Tesla, що летить тунелями, які лише трохи більші за самі транспортні засоби.

Така система може стати серйозним покращенням порівняно з нинішньою реальністю The Boring Company у Лас-Вегасі, яка являє собою мізерні 2,2 милі тунелів і п’ять станцій, більшість із яких згруповані навколо Las Vegas Convention Center and Resorts World.

Звісно, обіцянка Маска революціонізувати транспорт за допомогою підземних тунелів на практиці є досить приголомшливою. Замість того, щоб їх везти футуристичним тунелем автономний шатл із великою кількістю пасажирів, що подорожує на вражаючих швидкостях, водіям натомість доводиться сидіти в Tesla, якою керує водій-людина на швидкості, яка часто не перевищує 30 миль на годину. Іноді є затори.

Щоб отримати дозвіл, Boring мала погодитися з певними умовами, однією з яких була висока потужність. Компанії довелося продемонструвати, що вона може перевозити 4400 пасажирів на годину. Вона пройшла відбір, виграла й отримала дозвіл у категорії ATS, що означає Amusement and Transportation Systems, що зазвичай надається американським гіркам.

Проте тест, швидше за все, не відображав фактичні цільові показники продуктивності системи під час роботи. За словами Марка Гарріса, який провів велику роботу, досліджуючи The Boring Company для TechCrunch, система може перевозити лише 1200 людей на годину — або чверть від обіцяної потужності. Якщо Boring не зможе досягти цільового показника в 4400 людей на годину, компанія зіткнеться з великими штрафами: $300 000.

Єдиним порятунком для Лас-Вегаса є те, що платники податків не платитимуть за таку систему, у що б це не обернулося. Boring фінансуватиме тунелі, казино та готелі оплачуватимуть станції, а потім компанія керуватиме системою та отримуватиме дохід від продажу квитків.

Багато що залежатиме від здатності The Boring Company перервати, так би мовити, тунелювання. Компанія стверджує, що розробляє тунелебурильну машину, яка може копати до семи миль на день. Але, на думку експертів, більшість так званих нових підходів до прокладання тунелів — використання електрифікованих машин, безперервне будівництво обшивки тунелю — насправді не є новим.

Заяви Boring щодо швидкості «абсолютно нереалістичні, — вважає Лок Хоум, президент Robbins Co., провідного виробника тунелебурильних машин. — Звичайно, тут будуть покращення, але революції не буде».

Ветерани індустрії сказали, що з точки зору вартості такі фактори, як придбання власності, отримання дозволів та інженерні роботи, а також суцільна складність копання скелі чи ґрунту мають значення набагато більше, ніж швидкість прокладання тунелів.

Цілком можливо, що люди будуть готові платити гроші за проїзд у «метро Tesla», особливо коли система стане більш поширеною та корисною. Маск також буде конкурувати з наземними зручностями, такими як таксі та Uber. Він повинен бути швидшим, дешевшим і ефективнішим, ніж це дозволяють його поточні параметри.

«Тобі подобаються японки?». Маск «засвітив» неофіційний акаунт в Twitter: крінжі там не менше ніж зазвичай
«Тобі подобаються японки?». Маск «засвітив» неофіційний акаунт в Twitter: крінжі там не менше, ніж зазвичай
По темi
«Тобі подобаються японки?». Маск «засвітив» неофіційний акаунт в Twitter: крінжі там не менше, ніж зазвичай
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
Марк і Вікторія Терещенки — IT-подружжя. Він працює на позиції Lead Test Automation Engineer у компанії EPAM, вона — Software QA Engineer у Tesla. У серпні 2021 року пара разом з 1-річним сином здійснила релокейт до США за L візою. Ми зв’язалися з українською родиною та поговорили про труднощі переїзду, зарплату в Америці та специфіку роботи в компанії Ілона Маска.
Масове вимирання на Землі. Ілон Маск попереджає про кінець світу — «це лише питання часу»
Масове вимирання на Землі. Ілон Маск попереджає про кінець світу — «це лише питання часу»
Масове вимирання на Землі. Ілон Маск попереджає про кінець світу — «це лише питання часу»
«Життя — це більше, ніж просто вирішення однієї проблеми за іншою». Ілон Маск написав колонку в китайському медіа. Які плани техногенія на найближче майбутнє? 
«Життя — це більше, ніж просто вирішення однієї проблеми за іншою». Ілон Маск написав колонку в китайському медіа. Які плани техногенія на найближче майбутнє? 
«Життя — це більше, ніж просто вирішення однієї проблеми за іншою». Ілон Маск написав колонку в китайському медіа. Які плани техногенія на найближче майбутнє? 
Бізнесмен Ілон Маск написав колонку про сталу енергетику, мозкові імпланти та дослідження космосу в китайському виданні, що належить національній агенції з контролю за інтернетом та цензурою. Англійською текст переклав журналіст китайського держвидання «Сіньхуа» Янь Лю. Ми адаптували допис українською.
1 коментар
Ілон Маск повідомив, що розриває угоду на купівлю Twitter за $44 млрд. Компанія готує позов. Що сталося?
Ілон Маск повідомив, що розриває угоду на купівлю Twitter за $44 млрд. Компанія готує позов. Що сталося?
Ілон Маск повідомив, що розриває угоду на купівлю Twitter за $44 млрд. Компанія готує позов. Що сталося?

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.