Facebook планує ребрендинг, щоб стати більш схожим на TikTok
Співробітникам Facebook нещодавно видали нову інструкцію: зробити стрічку додатку більш схожою на ту, яка в TikTok. Про це пише The Verge.
Співробітникам Facebook нещодавно видали нову інструкцію: зробити стрічку додатку більш схожою на ту, яка в TikTok. Про це пише The Verge.
Співробітникам Facebook нещодавно видали нову інструкцію: зробити стрічку додатку більш схожою на ту, яка в TikTok. Про це пише The Verge.
Meta працює над серйозним редизайном основної стрічки Facebook. Вона показуватиме більше рекомендованого контенту від людей та сторінок, на яких ви не підписані.
За словами Тома Елісона, що керує додатком Facebook у Meta, соцмережу планують перетворити на «рушій відкриттів» (Discovery Engine), який сильно покладається на рекомендації подібно до стрічки TikTok. Більшість рекомендацій буде від не поєднаного контенту, в тому числі Reels. Тож користувачі бачитимуть менше дописів від родини та друзів.
Це показує, наскільки важливо для Facebook бути конкурентними з TikTok.
Ще одна важлива зміна, яка планується — повернення Messenger безпосередньо в додаток. Вже кілька років месенджер Facebook та основний застосунок існують як дві окремі програмі. Та зараз Meta вирішила об'єднати їх в одне ціле — так само як в TikTok.