💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Наталя ХандусенкоНавколо IT
7 листопада 2023, 14:47
2023-11-07
Meta заборонила використовувати свої ШІ-інструменти для створення політичної реклами
Корпорація Meta — власниця Facebook — забороняє політичним рекламодавцям використовувати свої нові рекламні продукти на основі штучного інтелекту, щоб запобігати поширенню дезінформації, особливо під час виборів.
Корпорація Meta — власниця Facebook — забороняє політичним рекламодавцям використовувати свої нові рекламні продукти на основі штучного інтелекту, щоб запобігати поширенню дезінформації, особливо під час виборів.
Як повідомляє Reuters, Meta ще не оприлюднила це рішення в оновленнях своїх стандартів реклами, які забороняють рекламу з дезінформаційним вмістом.
Ця політика з’явилася через місяць після того, як Meta — друга за величиною платформа цифрової реклами — оголосила, що починає розширювати доступ рекламодавців до рекламних інструментів на основі ШІ, які можуть миттєво створювати фони, коригувати зображення та варіювати рекламу у відповідь на прості текстові підказки.
Весною ці інструменти стали доступними лише для невеликої групи рекламодавців. Наступного року компанія відкриє доступ до них для всіх рекламодавців у всьому світі.
Останніми місяцями Meta та інші технологічні компанії поспішають запускати генеративні рекламні продукти на основі ШІ та віртуальних помічників у відповідь на ажіотаж, пов’язаний із тогорічним дебютом чат-бота OpenAI ChatGPT
Компанії поки що оприлюднили мало інформації про запобіжники, які вони планують встановити для цих систем. Це робить рішення Meta щодо політичної реклами одним із найбільш значущих політичних рішень у галузі штучного інтелекту, які є на сьогодні.
Працівники BigTech назвали найкращих та найгірших керівників компаній. Як підлеглі ставляться до CEO Apple, X, Snap, Meta, Tesla, Microsoft, Google, Amazon та інших
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.
«В жовтні випускаємо VR-шолом для аватарів, в «чіпування» Neuralink Маска вірю мало». Про що глава Meta Цукерберг 3 години говорив в подкасті Джо Рогана
25 серпня вийшла чергова серія популярного подкасту The Joe Rogan Experience, гостем якого став глава компанії Meta Марк Цукерберг. Розповідаємо про головне з майже 3-годинного інтерв’ю.