💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

«Нерелевантні відгуки зʼявилися з народженням всесвіту і зникнуть разом із ним». Айтівці скаржаться на неймовірну кількість відгуків на вакансії від нерелевантних кандидатів. Дискусія

Android Developer Євгеній Маслак підняв к LinkedIn важливу тему: відгуки на нерелевантні вакансії, які ускладнюють найм для спеціалістів, досвід яких відповідає заявленим в описі пропозиції вимогам. 

Залишити коментар
«Нерелевантні відгуки зʼявилися з народженням всесвіту і зникнуть разом із ним». Айтівці скаржаться на неймовірну кількість відгуків на вакансії від нерелевантних кандидатів. Дискусія

Android Developer Євгеній Маслак підняв к LinkedIn важливу тему: відгуки на нерелевантні вакансії, які ускладнюють найм для спеціалістів, досвід яких відповідає заявленим в описі пропозиції вимогам. 

«Добре, що я не рекрутер, і мені не доведеться розбирати оці 90 резюме „стронг мідлів“, але сумно, що хтось може втратити свій шанс, бо його резюме потоне в потоці…», — зазначив розробник.

Як приклад він навів вакансію мережі Comfy, на яку відгукнулись 90 кандидатів, притому що у вакансії зазначений мінімальний досвід у 3 роки.

«У Comfy висадився десант з якоїсь школи, де порадили подаватись на все підряд. А може хтось має зуба на цю компанію в цілому, або їх рекрутера зокрема. Інакше не можу пояснити такий високий показник відгуків», — зазначив Євгеній.

За його словами, така ситуація призводить до того, що айтівці довго не можуть знайти роботу.

«Потім читаєш, що черговий шукач відправляє по 20 резюме щодня, і не отримує відгуків… А йому на курсах так порадили. А воно не працює. Історії про те, що джун подався на мідла і його взяли на джуна, хоч і не було вакансії… ну, більше схоже на казку», — каже Маслак. Він зауважує, що для 3+ років досвіду повно вакансій, і там такого ажіотажу немає. А Comfy — точно не топовий роботодавець в ІТ.

Він зазначає, що якби мав купу вільного часу та можливість, то провів би такому «мідлу» після курсів співбесіду. «Хотілось би подивитись в очі і спитати „На що ти розраховував, що прокатить?“ Але, звісно, ніхто не буде на це витрачати час. Просто ігнорують», — зазначив він.

Під дописом Євгена айтівці залишили чимало коментарів.

«Нерелевантні відгуки — це база. Це зʼявилося з народженням всесвіту і зникне разом із ним. Інколи вступаю в нерівний бій з бажанням уточнити у кандидата, чи читав він вакансію взагалі й чи старався ототожнити з власним досвідом», — зазначає HR Generalist Анастасія Дигдало.

Назарій Мошенський, Senior Software Engineer, каже, що може зрозуміти, коли після шкіл подаються на вакансії 6–12 місяців досвіду. «Бо часом недавні студенти можуть знати більше, ніж люди, які трошки встигли попрацювати. Але 3 роки досвіду — це треба дуже впевнено себе почувати», — іронічно зазначає він. 

«Не гемблінг нині рідкість, звідси й попит…», — намагається пояснити ситуацію Android developer Олександр Левицький.

Програміст BAS/1С Ігор Мацюта загадується питанням: «А хто сказав що 20 відгуків щодня не працює? Працює — берете не якістю, кількістю. Але ніхто не скасовував головою працювати та підвищувати свої скіли, та й після кожної співбесіди (трейні-джуну) аналізувати, де та по чому не пройшов та вдосконалюватись», — зазначає він. Він також зазначає, що помилка може бути на стороні компанії або ж джобборда. «А про відгуки, там може бути й фільтер с тієї сторони не адекватний. Правда десь посередині. Якось мені рекрутер казав: якщо вакансію не закривають понад місяць, компанії треба замислитись, а навіщо ця посада потрібна (якщо бізнес працює і без неї), та які умови даємо і чи релевантно воно тому, кого шукаємо», — додає він. 

«У мене, до речі, була зворотна історія, мені на резюме джуна надсилали вакансії до Head of Marketing», — ділиться досвідом Junior PPC specialist Аделіна Суховій.

Роман Кравець, Junior Sales Manager, зазначає, що кандидати вимушені грати за правилами HR та рекрутерів. «І є думка від самих рекрутерів, що коли викладають вакансію з дутим досвідом, то це перевірка на „яйця“ кандидата, тому як писали в коментах тут — „якщо граєш в карти з шулером, не соромно бути шулером“», — зазначає він. 

UX/UI Designer Лілія Піпія іронічно зауважує: «Висадився десант — це по 400 відгуків на вакансію дизайнера, а це так, заблукало пару людинок».

«Це досить „наболіла“ тема, особливо, якщо ти Frontend-розробник із досвідом і в пошуках роботи», — резюмує Frontend Engineer Володимир Мірецький. Він навів приклад подібної вакансії із понад 400 відгуками. 

Більше коментарів на тему читайте тут

Айтівці скаржаться на підозрілі вакансії за якими вимагають гроші за навчання та компенсацію податків. Ми розбирались що про них відомо
Айтівці скаржаться на підозрілі вакансії, за якими вимагають гроші за навчання та компенсацію податків. Ми розбирались, що про них відомо
По темi
Айтівці скаржаться на підозрілі вакансії, за якими вимагають гроші за навчання та компенсацію податків. Ми розбирались, що про них відомо
#Всратівакансії. «Краще ігнор ніж таке ставлення» без англійської не подаватись та «максимально сильний UI»
#Всратівакансії. «Краще ігнор, ніж таке ставлення», без англійської не подаватись та «максимально сильний UI»
По темi
#Всратівакансії. «Краще ігнор, ніж таке ставлення», без англійської не подаватись та «максимально сильний UI»
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.