Українські розробники з NIX отримали нагороду в галузі штучного інтелекту
Українські розробники з NIX отримали нагороду в галузі штучного інтелекту.
Українські розробники з NIX отримали нагороду в галузі штучного інтелекту.
Над рішеннями на основі штучного інтелекту NIX працюють із 2019 року. У цьому напрямі фахівців уперше відзначило міжнародне журі премії Artificial Intelligence Excellence Award. Водночас щороку команда потрапляє в топ рейтингу IAOP — як одні з найкращих IT-аутсорсерів світу.
Євген Руденко, Artificial Intelligence консультант у команді NIX:
«Сьогодні ми в NIX допомагаємо запобігти кібератакам, впроваджувати інновації в медицині, прогнозувати повернення інвестицій і багато іншого. А починали ми, коли наука про дані ще не була світовим трендом.
Років п’ять тому штучним інтелектом здебільшого цікавилися нішеві бізнеси та вчені. Уже тоді в NIX сформувалась група інженерів, які досліджували машинне навчання й аналіз даних. Щойно хлопці поділилися результатами напрацювань (а вони справді вражали) — ми серйозно задумались про окремий Data-відділ.
Так вчорашні ентузіасти, які грали з нейронними мережами заради фана, стали крутими фахівцями зі своїм департаментом. Зараз наш технологічний досвід визнає міжнародна спільнота. Тому для нас велика честь отримати цю престижну нагороду».
Основні виклики для розробників — нерозуміння клієнтами всіх переваг ШІ та нестача потрібних даних
За словами Євгена Руденка, попри широке застосування штучного інтелекту, деякі підприємства досі остерігаються «розумних» алгоритмів. Багато зусиль іде на пояснення клієнтам переваг у використанні ШІ в їхньому бізнесі.
«Ми висвітлюємо можливості, які можуть надати технології обробки даних, показуємо успішний шлях адаптації штучного інтелекту в інших компаніях. Тут важливо говорити мовою бізнесу. Коли наші аргументи та ідеї перетворюються на показники KPI, нам значно легше залучити на свій бік нових прихильників ШІ», — зазначає він.
Водночас є компанії та стартапи, які радо зустрічають такі рішення. Однак вони занадто молоді та не мають достатньо даних чи інфраструктури для збору й обробки даних.
«Ми надаємо всебічну підтримку тим компаніям, які, прагнучи до інновацій, не мають достатньо інформаційних або технічних ресурсів. За час роботи зі штучним інтелектом у нас уже є досить широкий вибір інструментів і підходів. Вони довели свою ефективність на практиці. Тому спираємося на цей досвід, коли консультуємо клієнтів.
Нестача обʼєму даних і їхня якість — складніша проблема, але й вона вирішується. Десь через доступ до відповідних публічних даних і використання спільного досвіду, десь через структурування та збагачення наявних дата-сетів.
Хто шукає, той завжди знаходить найкращий варіант. Так і в нашій роботі. Ми прагнемо створювати такі рішення, що закриватимуть усі потреби бізнесу та робитимуть життя користувачів простішим», — каже Руденко.