Мобільний застосунок «Нової пошти» знов працює. Що треба знати
«Нова пошта» відновила роботу застосунку після збою, який відбувся вчора.
«Нова пошта» відновила роботу застосунку після збою, який відбувся вчора.
«Наші ІТ-спеціалісти усунули технічний збій та відновили роботу мобільного додатку», — йдеться у повідомленні компанії.
Вона відновила роботу мобільного застосунку та сервісу авторизації.
«Наразі усі послуги у мобільному застосунку доступні. Клієнти можуть створювати накладні, проводити онлайн-оплати, отримувати та відправляти посилки через поштомати», — повідомляє компанія.
Також всі сервіси доступні й у відділеннях: оплата карткою та готівкою, видача грошових переказів, оформлення посилки у кредит тощо. Оплачувати посилки кур'єру також можна усіма способами.