Олексій ДзюбаТаке життя
18 травня 2023, 14:20
2023-05-18
UPD. У «Новій пошті» технічний збій у мобільному застосунку. Усі інші цифрові послуги працюють
Застосунок видає помилку «Проблема з підключенням».
На каналі «Підслухано в ІТ» повідомляють, що причина у фішинговому листі, який поклав корпоративну пошту та систему.
UPD. У компанії повідомили, що злам у системі стався нечерез фішинг, а це лише технічний збій. «Нова пошта» повідомила dev.ua, що збій торкнувся лише мобільного застосунку, усі інші функції та відділення працюють.
Застосунок видає помилку «Проблема з підключенням».
На каналі «Підслухано в ІТ» повідомляють, що причина у фішинговому листі, який поклав корпоративну пошту та систему.
UPD. У компанії повідомили, що злам у системі стався нечерез фішинг, а це лише технічний збій. «Нова пошта» повідомила dev.ua, що збій торкнувся лише мобільного застосунку, усі інші функції та відділення працюють.
У сервісі компанії «Нова пошта» стався збій у системі: не можна відправити посилку у відділеннях і не працює застосунок. На це звернув увагу журналіст dev.ua.
Ось що пише в застосунку компанії:
Менеджер dev.ua намагався отримати посилку у відділенні «Нової пошти», там йому повідомили, що система наразі не працює. Коли саме відбудеться відновлення роботи системи, працівники не зазначили.
Наразі в соцмережах компанії про збій не повідомляється.
UPD 18.06.2023 09:25 Як повідомляють у «Підслухано в IT», фішинговий лист став причиною зламу корпоративної Gmail-пошти та системи.
«У сортувальні центри виводять усі зміни. Оцінок і прогнозів ніхто не дає», — повідомляють на каналі.
Крім того, це ж джерело повідомляє, що, схоже, 18 травня відділення «Нової пошти» будуть працювати в ручному режимі.
UPD 18.06.2023 11:25 Як повідомили dev.ua у пресслужбі компанії, наразі збій тільки в мобільному застосунку. Усі інші сервіси працюють.
На сайті компанії зазначили, що тому наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку.
У компанії повідомляють, що всі, хто очікують посилки в поштомат сьогодні, — найближчим часом зателефонує оператор та уточнить зручний спосіб доставлення або запропонує можливість зачекати отримання в поштоматі.
Водночас усі послуги з відправлення посилок і вантажів, а також фінансові послуги клієнти можуть отримати в будь-якому відділенні. Усі інші цифрові точки контакту — API, бізнес-кабінет, сайт — працюють.
«Ми докладаємо всіх зусиль, щоби якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку. Щойно ми відновимо його роботу — одразу повідомимо у соціальних мережах та на сайті компанії», — зазначила «Нова пошта».
У пресслужбі компанії, а також додали, що збій зачепив лише українських користувачів, в інших країнах все працює у звичному режимі. Причину проблем поки не озвучують.
UPD 18.06.2023 14:20 У «Новій пошті» повідомили, що це був не фішинг, а лише технічний збій.
Olx доставка через НП також не працює
А у мене взагалі видалена посилка і також видалився мій акаунт в додатку Нової пошти.
особистий кабінет на сайті теж не працює, і сайт погано грузить