Клієнти – 890 песиків та котиків з початку російської агресії. Як київський ветеринарний онлайн-сервіс підскочив під час війни
Замовлення сервісу онлайн-консультацій ветеринара vetonline.pro під час війни зросли на 70%.
Замовлення сервісу онлайн-консультацій ветеринара vetonline.pro під час війни зросли на 70%.
Замовлення сервісу онлайн-консультацій ветеринара vetonline.pro під час війни зросли на 70%.
Співзасновник стартапу Влад Гурковський розповів dev.ua, як у складні часи вдалося не тільки врятувати бізнес, але й розвивати його.
В 2020 році Влад Гурковський та його партнер Костянтин Лособик заснували vetonline.pro — сервіс онлайн-консультацій ветеринара 24/7. З початку заснування партнери вклали у проєкт орієнтовно $120к, це кошти власні.
«Коли я розповідаю про що наш стартап, завжди проводжу паралель: це як Uber для власників домашніх тварин», — розповідає Влад.
Стартап обіцяє, що вже через 2 хвилини після звернення людина отримає консультацію з ветеринаром. До того ж є можливість відправляти відео та фото улюбленця.
До речі, на проєкті вже працює 11 лікарів.
Буквально за два дні до великої війни стартап пройшов відбір стартап-акселератор NEST від UNIT.City.
«Були плани в цьому році запускатись в Казахстані (навіть купили домен vetonline.kz), а я подав заявку в Astana Startup Hub. А далі дивились на Румунію, Болгарію», — згадує Влад.
Команду війна застала в Києві, вона не залишала і наразі теж перебуває в столиці.
«З першого дня вторгнення окупантів ми прекрасно розуміли, що потреба в онлайн-консультаціях ветеринара буде ще більша, тому ми не зупиняли рекламу та не скорочували рекламні витрати», — підкреслює співвласник.
Як він каже, було вкрай важливо продовжувати надавати власникам домашніх улюбленців допомогу ветеринара в режимі онлайн, у той час, коли майже всі ветеринарні клініки були зачинені.
«В нас були випадки, коли люди тижнями сиділи в підвалах зі своїми песиками та котиками, і проконсультуватись онлайн це був єдиний спосіб допомогти своєму улюбленцю», — розповідає співзасновник стартапу.
За два місяці війни стартап зріс на 70% у замовленнях, порівнюючи з двома крайніми місяцями до війни.
Зараз це 50 консультацій на тиждень. Вартість консультації — 200 грн.
Стартап надав 890 консультацій для песиків та котиків з 24 лютого.
«По-друге, в нас поступово змінилася географія користувачів. Якщо раніше 99% клієнтів були з України, то зараз близько 20% — це українці, які стали біженцями в інших країнах, в лідерах — Німеччина, Польща, Великобританія», — каже Влад.
Не дивлячись на війну, команда має амбітні плани.
«Нещодавно виграли наш перший грант від UVCA в рамках допомоги українським стартапам. До кінця року поставили собі за мету запуститись в Румунії та розробити ряд нових продуктів. Зараз шукаємо стартап-акселератор в Європі та хочемо підняти перші pre-seed інвестиції», — розповідає співзасновник.
https://vetonline.pro/