Компанія OpenAI анонсувала нові зміни у своїх правилах. Відтепер користувачам і розробникам заборонено використовувати інструменти OpenA, такі як ChatGPT або Dall-e, для того, щоб видавати себе за політичних кандидатів або місцеві органи влади.
Також користувачі не можуть використовувати інструменти OpenAI для проведення передвиборчих кампаній або лобіювання. Не дозволяється використовувати інструменти OpenAI для перешкоджання голосуванню або спотворення процесу голосування, передає The Verge.
«Ми хочемо переконатися, що наші системи штучного інтелекту створюються, розгортаються та використовуються безпечно. Як і будь-яка нова технологія, ці інструменти мають свої переваги та виклики. Вони також є безпрецедентними, і ми будемо продовжувати розвивати наш підхід, дізнаючись більше про те, як наші інструменти використовуються», — зазначили в OpenAI.
На додаток до більш жорсткої політики щодо дезінформації на виборах, OpenAI також планує включити цифрові облікові дані Коаліції з перевірки походження та автентичності контенту (C2PA) в зображення, що генеруються Dall-E «на початку цього року». Наразі Microsoft, Amazon, Adobe і Getty також співпрацюють з C2PA у боротьбі з дезінформацією через генерування зображень за допомогою ШІ.
Цифрова система посвідчення буде кодувати походження зображення, що значно полегшить ідентифікацію штучно згенерованого зображення без необхідності шукати зайві пальці на руках та інші артефакти, що видають ШІ.
Інструменти OpenAI також почнуть направляти питання про голосування в США на сайт CanIVote.org, який вважається одним з найкращих авторитетних інтернет-ресурсів про те, де і як голосувати в США.
Але всі ці інструменти наразі перебувають лише в процесі розгортання і значною мірою залежать від користувачів, які повідомляють про недоброчесне використання. З огляду на те, що штучний інтелект сам по собі є інструментом, який швидко змінюється, неясно, наскільки ефективно він працюватиме в боротьбі з дезінформацією під час виборчої кампанії.
Наразі найкращим варіантом буде продовжувати залишатися медіаграмотність. Це означає ставити під сумнів кожну новину чи зображення, які здаються занадто хорошими, щоб бути правдою, і принаймні робити швидкий пошук в Google, якщо ChatGPT видає якісь дивні твердження.