💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоСтартап
12 вересня 2024, 13:10
2024-09-12
Український ШІ-стартап Osavul з боротьби з дезінформацією залучив $3 млн інвестицій
Стартап Osavul, який займається медіа-аналітикою на основі штучного інтелекту, залучила $3 млн (€2,78 млн) в рамках пізнього seed-раунду фінансування. Компанія планує розширити свою експертизу з державного сектору на приватний.
В анонсі Osavul вказано, що вона буде застосувати «інноваційні рішення на основі штучного інтелекту для захисту репутації брендів для бізнесу.» Продукт компанії аналізуватиме інформаційний простір і виявлятиме «наративні атаки та загрози в Інтернеті», щоб захистити організації від шкоди репутації.
Свої кошти в Osavul вклали три європейські інвестори: 42CAP, u.ventures та SMRK. Це одна з найбільших інвестицій в Європі в цьому секторі, стверджують в стартапі. Це не перша інвестиція в компанію — минулого року стартап повідомляв про залучення $1 млн.
Як повідомляє «Forbes Україна», оцінка Osavul не розголошується. Але принципал фонду SMOK і голова правління Techosystem Олександр Яценко називає цифру $15-25 млн. «Долучення 42CAP, німецького фонду з чудовою репутацією, є важливою віхою на шляху експансії Osavul. Це відкриває нові двері для підняття коштів від західних інвесторів на пізній стадії», — сказав він.
«Заснована в лютому 2022 року у відповідь на російське вторгнення в Україну і спрямована на боротьбу з дезінформацією, Osavul розробила розвідувальну платформу на основі штучного інтелекту для оцінки інформаційного середовища. Рішення здатне працювати з даними текстових, відео- та аудіоформатів на різних платформах, таких як вебсайти, соціальні мережі тощо», — говорять в Osavul.
Залучені кошти підуть на масштабування діяльності проєкту на глобальному рівні, вдосконалення алгоритмів штучного інтелекту та «нові можливості для сегмента B2B».
У 2023-му продукт компанії допоміг виявити понад 600 інформаційних загроз. В Osavul говорять, що мають близько 500 користувачів та клієнтів.
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни.