У Міноборони розповіли, послуги яких партнерів для ветеранської програми «Плюси» користуються найбільшим попитом.
«Понад 15 млн грн заощадили військові за два місяці роботи програми „Плюси“! Всього захисники і захисниці скористалися пропозиціями від бізнесів-партнерів — 200 000 разів», — зазначила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.
Найчастіше військові користувалися послугами таких партнерів:
«Укрзалізниця» — 10 000 квитків зі спецрезерву;
«Укрнафта» — 2,5 л пального. Разом зі знижками в кафе мережі АЗК зекономлено 7 млн грн;
«Нова пошта» — 44 000 посилок за 1 грн;
WOG — 570 000 заправлених літрів пального, а разом зі знижками в маркеті та меню мережі — вже 3 млн грн вигоди.
«Ці результати свідчать, що „Плюси“ знайшли відгук серед військовослужбовців. А отже — ми просто зобов’язані масштабувати програму, збільшити кількість партнерів і пропозицій. Щоб захисники й захисниці не просто знали, а і відчували, що ми турбуємося про них», — зазначила Черногоренко.