🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉

«Не вони диктують мені, що робити, а навпаки». Український розробник гри Menace from the Deep спростував, що отримував «китайські інвестиції»

Український інді-розробник Артем «Flatcoon» Баздирєв, який днями випустив свій картковий роуглайк за мотивами Menace from the Deep, розповів dev.ua, що реліз для нього пройшов «дуже стресово». Він також заперечив твердження деяких гравців про те, що нібито отримував фінансування від видавця для азійського регіону.

Залишити коментар
«Не вони диктують мені, що робити, а навпаки». Український розробник гри Menace from the Deep спростував, що отримував «китайські інвестиції»

Український інді-розробник Артем «Flatcoon» Баздирєв, який днями випустив свій картковий роуглайк за мотивами Menace from the Deep, розповів dev.ua, що реліз для нього пройшов «дуже стресово». Він також заперечив твердження деяких гравців про те, що нібито отримував фінансування від видавця для азійського регіону.

Реліз натхненної Лавкрафтом гри Menace from the Deep в Steam відбувся 11 листопада. В українському сегменті соцмереж довкола проєкту розгорілися суперечки, коли гравці звернули увагу на те, що Menace from the Deep доступна для придбання в російському регіоні Steam і входить до численних бандлів із китайськими іграми. 

Інші гравці вказали, що проєкт має повну українську локалізацію (включно з озвученням) та одну з найнижчих регіональних цін для України. У ній також немає російської локалізації.

Згодом Артем «Flatcoon» Баздирєв прокоментував невдоволення українських гравців, і повідомив, що подав заявку в Steam, щоб зняти гру з продажів у рф. Він визнав, що «недогледів» певні моменти, бо працює над Menace from the Deep самотужки.

«У мене реліз дуже стресово пройшов — спочатку оцінка гри впала до „змішаних“, я думав, що це вже кінець гри. На наступний день виявилось ото все, що почали розганяти. Так дійсно, я десь щось пропустив і недогледів. Бо це перший у мене великий реліз. І конкретно те, що я читав про себе, було в дуже грубій формі написано. Тому я спочатку й сам агресивно відповідав всім. Але як прийшов до тями, то зрозумів, що це погане рішення. Бо багато хто дійсно хотів зрозуміти, як так сталося», — розповів Артем в коментарі dev.ua.

Він зазначив, що наразі оцінка загалом нормалізувалася. На момент написання матеріалу Menace from the Deep має «дуже схвальні» рецензії (81% позитивних) на основі 388 відгуків гравців.

Menace from the Deep. Скриншот гравця DarkPrince9507

Розробник також відзначив, що всі бандли, які додав видавець в Азії вже зникли. За його словами, це зробили без попередження. Flatcoon також прокоментував твердження про нібито «китайські інвестиції» в його гру.

«Той видавець, з яким я співпрацюю, мені ніяке фінансування не надає. Я взагалі на нього вийшов за порадою канадського розробника ігор за пару місяців до релізу. У мене немає видавця по світу. Тобто по світу я сам себе видаю. Але азійський сегмент він дуже специфічний, туди дуже складно увійти навіть ААА-проєктам, не маючи якогось дистриб’ютора (видавця) серед місцевих», — пояснив розробник Menace from the Deep.

«Тобто в нашій з ними співпраці не вони диктують мені, що робити, а навпаки. У них немає прав, якісь мені поради надавати, щодо гри. Або якось впливати на гру за межами свого регіону (Азія)», — сказав Артем Баздирєв.

Він пояснив, що за договором, видавець отримує частку з продажів в азійському регіоні. Тому в компанії дуже зацікавленні продати якнайбільше копій саме там. Для цього видавець ініціював участь Menace from the Deep в фестивалі китайських інді-ігор в Steam, що також стало сюрпризом для українського розробника.

«До речі гра брала участь в серпні й на фестивалі українських ігор в Steam. В якому я пограв штук 15 різних демо і в 60% з них навіть української локалізації не було. Фестивалі не свідчать про якусь приналежність. Прям перед релізом я брав участь у фестивалі горорів, хоча моя гра зовсім не горор» — зазначив Flatcoon.

За його словами, такі фестивалі потрібні, щоб залучити якнайбільше потенційних гравців. Тому його гра бере участь у всіх, на які її приймають.  «Інколи й на таких, про які я й не знав. Ну, а деякі гравці тепер вигадують теорії, що гра китайська», — додав український розробник.

Він розповів, що наразі працює над виправленням найчастіших проблем у гравців, налаштовує баланс і додає нові функції в гру.

Menace from the Deep — це карткова гра в жанрі роуглайку зі складанням своєї колоди карт. Її події розгортаються в США в 1920-х роках навколо таємного окультного товариства. В українському регіоні Steam проєкт коштує 306 грн (з 15% знижки) і вже недоступний для придбання в росії та Білорусі.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
UPD. У Steam вийшла українська карткова гра Menace from the Deep натхненна творами Лавкрафта. Розробник прокоментував невдоволення гравців щодо доступності гри у рф
UPD. У Steam вийшла українська карткова гра Menace from the Deep, натхненна творами Лавкрафта. Розробник прокоментував невдоволення гравців, щодо доступності гри у рф 
По темi
UPD. У Steam вийшла українська карткова гра Menace from the Deep, натхненна творами Лавкрафта. Розробник прокоментував невдоволення гравців, щодо доступності гри у рф
Стратегія Songs of Silence вийшла з раннього доступу Steam і стала доступна на консолях
Стратегія Songs of Silence вийшла з раннього доступу Steam і стала доступна на консолях
По темi
Стратегія Songs of Silence вийшла з раннього доступу Steam і стала доступна на консолях
Український платформер Unmasked: An Inner Journey вийшов у Steam та EGS
Український платформер Unmasked: An Inner Journey вийшов у Steam та EGS
По темi
Український платформер Unmasked: An Inner Journey вийшов у Steam та EGS
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.