🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоГаджети
1 лютого 2024, 12:30
2024-02-01
Інтерактивний дизайнер відтворив у доповненій реальності знамениті портали з серії Portal
XR Developer та інтерактивний дизайнер Ауреліо Пуерта Мартін (Aurelio Puerta Martín) нещодавно вразив сотні ентузіастів змішаної реальності та шанувальників легендарних ігор Portal від Valve і показав результати свого експерименту з VR/AR-гарнітурою Meta Quest 3.
XR Developer та інтерактивний дизайнер Ауреліо Пуерта Мартін (Aurelio Puerta Martín) нещодавно вразив сотні ентузіастів змішаної реальності та шанувальників легендарних ігор Portal від Valve і показав результати свого експерименту з VR/AR-гарнітурою Meta Quest 3.
Ауреліо, який сам є великим шанувальником ігор серії Portal, відтворив у віртуальній реальності знамениті синьо-помаранчеві портали серії, які виглядають і діють дуже схоже на ігрові, дозволяючи автору зазирнути крізь них і навіть телепортувати цифровий кубик-компаньйон з однієї точки в іншу. Про це пише 80 Level.
За словами автора, демонстрація була створена в Unity за допомогою XR Interaction Toolkit — системи взаємодії на основі компонентів для створення VR і AR.
Ауреліо зазначив, що сітка кімнат, яку можна побачити на порталах, була відсканована за допомогою Metascan, а потім вирівняна в додатку, в той час, як авторська анімована сітка була захоплена за допомогою додатку Volu від Volograms і змонтована за допомогою Mixamo. Крім того, він використав пакет ресурсів Portals for VR від Тома Гетталса, який можна завантажити з Unity Asset Store.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.