💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Постійні торги та зміни вимог: head of sales назвав «червоні прапорці», коли краще попрощатися з токсичним клієнтом

Head of Sales в ІТ-сфері Антон Букін переконаний, що за клієнтів, які протягом тривалого часу роблять співпрацю токсичною, а також постійно змінюють вимоги і торгуються, не варто боротися, адже в стратегічному плані це йде в «мінус» ІТ-компанії.   

Залишити коментар
Постійні торги та зміни вимог: head of sales назвав «червоні прапорці», коли краще попрощатися з токсичним клієнтом

Head of Sales в ІТ-сфері Антон Букін переконаний, що за клієнтів, які протягом тривалого часу роблять співпрацю токсичною, а також постійно змінюють вимоги і торгуються, не варто боротися, адже в стратегічному плані це йде в «мінус» ІТ-компанії.   

«Коли я тільки починав роботу менеджером, у мене була думка, що з кожним клієнтом можна і потрібно працювати — просто треба знайти підхід. Але з часом я усвідомив, що важкого, токсичного клієнта краще відпустити та знайти двох нових, адекватних, ніж витрачати свій час і енергію на «токсіка», — зазначає він. 

На основі свого особистого досвіду співпраці він виділив наступні red flags:

  • постійні торги: якщо клієнт систематично намагається знизити ціну, вимагає знижку, не цінує роботу й «збиває» її вартість;
  • клієнт постійно змінює умови проєкту або намагається відхилитися від початково погодженого завдання;
  •  клієнт весь час оперує негативним досвідом попередньої співпраці; 
  • невиконання зобов’язань: наприклад, клієнт вчасно не надає інформацію або не робить платежів, або довго затверджує послуги;
  • критика без конструктиву: клієнт постійно критикує вас, ваших колег, або те що ви зробили;
  • відсутність поваги, спілкування в грубій та жорсткій формі з застосуванням ненормативної лексики;
  • нереалістичні очікування: клієнт має завищені очікування та вимоги, наприклад, вимагає неможливих результатів;
  • постійний контроль, коли клієнти намагаються контролювати кожен ваш крок і постійно втручаються у робочий процес; 
  • проблеми з оплатою: якщо під час роботи з клієнтом виникають постійні затримки з оплатами;
  • маніпуляції та тиск: клієнт намагається тиснути на вас і вашу команду, змушуючи працювати виключно за його правилами і не залишаючи місця для компромісу. 

Низка зауважень Антона Букіна знайшли відгук у його колег: 

Serhii Toporkov, Head of Sales 
Є дієвий метод для таких клієнтів. Скажіть йому: «Напевно, вам краще не співпрацювати з нашою компанією, бо я бачу, що щось йде не так, як повинно.» Додайте: «Мені шкода» і замовкніть. Після цього просто чекайте на його відповідь. 
Andrew Prischepa, Head of Sales ITFin 
Відпускати, попередньо проаналізувавши, що буде без цього клієнта. Важка тема для бізнесу, коли клієнтом є більша компанія, ніж своя.
Anton Dashkovets, Business Development Manager at IT Recruit Alliance
Зтикався з усіма випадками… Все ж таки яку невичерпну силу має слово. Особливо, коли воно заходить шляхи до співрозмовника. Критерії відібрано гарно, дякую, що не доведеться самому згадувати всі випадки та формувати цей список red flags!
«Засуньте в д*пу свою мотивацію». Sales-менеджерка написала що до результату може привести лише дисципліна. І ось що їй відповіли айтівці
«Засуньте в д*пу свою мотивацію». Sales-менеджерка написала, що до результату може привести лише дисципліна. І ось, що їй відповіли айтівці
По темi
«Засуньте в д*пу свою мотивацію». Sales-менеджерка написала, що до результату може привести лише дисципліна. І ось, що їй відповіли айтівці
Як відповісти на питання про свої слабкі сторони на співбесіді — поради Senior Software Engineer
Як відповісти на питання про свої слабкі сторони на співбесіді — поради Senior Software Engineer
По темi
Як відповісти на питання про свої слабкі сторони на співбесіді — поради Senior Software Engineer
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
Що взяти з собою до бомбосховища чи укриття. Поради для безпеки
Що взяти з собою до бомбосховища чи укриття. Поради для безпеки
Що взяти з собою до бомбосховища чи укриття. Поради для безпеки
Зараз у багатьох містах Україні лунають сигнали тривоги та відбуваються обстріли на авіаудари. Люди переховуються в укриттях та бомбосховищах. Нижче ми зібрали те, що потрібно взяти з собою, чого не можна там робити, та як краще поводитись.
Що радить Тероборона цивільним українцям, щоб зупинити ворожу техніку
Що радить Тероборона цивільним українцям, щоб зупинити ворожу техніку
Що радить Тероборона цивільним українцям, щоб зупинити ворожу техніку
Поради, що робити та як поводитись на блокпостах
Поради, що робити та як поводитись на блокпостах
Поради, що робити та як поводитись на блокпостах
У військові часи для оборони, забезпечення порядку та безпеки, розташовані численні блокпости у стратегічно важливих точках. Далі поради, що треба, а що не треба робити, та як себе поводити при їх проходженні, від UkrainNOW.
Як не стати жертвою дезінформації, поради від МВС України
Як не стати жертвою дезінформації, поради від МВС України
Як не стати жертвою дезінформації, поради від МВС України
МВС України радить, як у складний час не стати жертвою дезінформації.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.