Привіт, КЕП! Як цифровий Київ готується до нового локдауну

Сьогодні, 10 серпня в Києві запрацювала електронна система подачі заявок для отримання спецперепусток для проїзду в громадському транспорті, повідомляється на сайті КМДА.

Привіт, КЕП! Як цифровий Київ готується до нового локдауну

Сьогодні, 10 серпня в Києві запрацювала електронна система подачі заявок для отримання спецперепусток для проїзду в громадському транспорті, повідомляється на сайті КМДА.

До 13 серпня система працюватиме в тестовому режимі. Її запустили на випадок посилення карантинних обмежень в столиці.

Зараз передумов для запровадження суворого карантину в Києві немає, каже один із заступників міського голови Олексій Кулеба. Проте підприємства мають змогу заздалегідь оформити заявки, аби мати час пройти необхідні погодження. 

Місто зможе визначити кількість спецперепусток саме для тих категорій, які «забезпечують безперебійну життєдіяльність столиці».

Врахувавши попередній досвід та побажання підприємців, ми змінили механізм видачі спецперепусток на транспорт. Відтепер це можна зробити онлайн.

Як подати заявку?

1. Потрібно авторизуватись у системі https://qpass.kyivcity.gov.ua за допомогою КЕП — кваліфікованого електронного підпису. Керівник організації може додати до 10 довірених осіб, що матимуть доступ до системи.

2. Заповнити електронну форму заявки. Обов’язково потрібно обґрунтувати критичну необхідність працювати в локдаун. Для юридичних осіб необхідно вказати код ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України), для фізичних осіб-підприємців — види діяльності відповідно до КВЕД.

3. Чекати на відповідь, що надійде на електронну пошту, зазначену в заявці. У разі отримання позитивного рішення про надання спецперепусток — ввести повний список співробітників, вказати дані та номер транспортної картки Київ Цифровий кожного працівника.

4. Інформацію про підтвердження або відмову у видачі спецперепусток кожного працівника можна отримати у системі замовлення спеціальних перепусток.

Вас зареєстрували, що далі?

1. Якщо підприємство отримало дозвіл, транспортна картка працівника активується автоматично.

2.Щоб скористатися громадським транспортом працівнику потрібно мати при собі транспортну карту. 

3. Перевірити наявність спеціальної перепустки працівник зможе самостійно, завантаживши на смартфон застосунок Київ Цифровий та додавши транспортну карту.

4. В столиці працюватимуть картки трьох видів — транспортна картка нового зразка, старого зразка та картка киянина. Транспортні картки, власники яких не отримали право на спецперепустку, на час локдауну будуть заблоковані.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал.