Революція тривала недовго. Microsoft тестує рекламу у своєму ШІ-рішенні Bing
Компанія запустила нову версію своєї пошукової системи Bing лише минулого місяця.
Компанія запустила нову версію своєї пошукової системи Bing лише минулого місяця.
Компанія Microsoft тестує розміщення реклами у відповідях Bing Chat — свого нового пошукового рішення на базі GPT-4, повідомляє TechCrunch.
У компанії підтвердили виданню, що це відбувається в експериментальній формі. Проте в Microsoft чомусь видалили цю новину зі свого блогу.
«Ми вивчаємо додаткові можливості, включно з понад 7500 партнерськими брендами Microsoft Start (персоналізованої стрічки новин — ред.). Нещодавно ми зустрілися з кількома нашими партнерами, щоб розпочати вивчення ідей і отримати відгук про те, як ми можемо продовжувати розповсюджувати контент, щоб мати трафік та прибуток для партнерів», — сказали виданню в компанії.
У Microsoft також вивчають можливість поділитися доходом від реклами з партнерами, контент яких сприяв відповіді в Bing Chat.
Ось як виглядає реклама в Bing:
Є точка зору, що реклама в Bing була з моменту запуску, але увімкнена не для всіх користувачів. Журналіст видання не зміг знайти цьому ні підтвердження, ні спростування.
Нагадаємо, що на початку лютого цього року Microsoft анонсувала нову версію своєї пошукової системи Bing, яка базується на оновленій версії тієї ж технології AI, яка лежить в основі чат-бота ChatGPT. Компанія запустила продукт разом із новими розширеними функціями AI для свого браузера Edge, обіцяючи, що вони забезпечать новий досвід перегляду вебсторінок і пошуку інформації в інтернеті.