Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоGameDev
27 травня 2024, 19:10
2024-05-27
Офіційний акаунт Unreal Engine опублікував роботу українського 3D-художника. Раніше він створював відео для американської компанії, що виробляє турелі проти дронів
Офіційні акаунти соцмереж відомого ігрового рушія Unreal Engine від компанії Epic Games опублікували роботу українського художника Артема Покутнього. Раніше він працював над відео для американської оборонної компанії Allen Control Systems, яка створює роботизовані турелі проти дронів.
Офіційні акаунти соцмереж відомого ігрового рушія Unreal Engine від компанії Epic Games опублікували роботу українського художника Артема Покутнього. Раніше він працював над відео для американської оборонної компанії Allen Control Systems, яка створює роботизовані турелі проти дронів.
Як розповів Артем в коментарі dev.ua, кінематографічний проєкт The Alien («Прибулець») був створений зовсім неочікувано.
«Я тестив Soni mocopi 3D Motion Capture System, зробив декілька анімацій і ідея відео прийшла сама по собі. Я працював над цим проєктом 1,5 тижня в вільний від роботи час, після чого розповів про нього на UE форумі й вже наступного дня отримав повідомлення з пропозицією від UE щодо публікації мого відео в соцмережах», — розповів 3D-художник.
Лише в акаунті Unreal Engine в X (Twitter), на який підписані понад 500 000 користувачів, проєкт Артема зібрав майже 30 000 переглядів. Відео демонструє як чоловік в тактичному екіпіруванні дивиться вночі телевізор, аж раптом помічає спалах світла. Він бере дробовик і йде з кімнати — наступний кадр демонструє великий план обличчя прибульця. В кінці з’ясовується, що це все відбувалося на знімальному майданчику.
Артему 31 рік, він родом із Сум, але через повномасштабне вторгнення росії в Україну був змушений переїхати разом з родиною в Чорногорію.
Він займається створенням відеоконтенту в Unreal Engine з 2022 року, переважно на платформі з пошуку роботи UpWork. За два роки він працював над різними проєктами такими як реклама комерційних продуктів, створення 3D-оточень для відео, презентацій та Youtube-каналів, внутрішньоігровими відео, створенням та анімаціями в фреймворку MetaHumans, багатосерійними відео та короткометражними фільмами.
«Також мав честь попрацювати з американською компанією яка займалася розробкою та виробництвом турелі для захисту українського неба від безпілотників. Моєю задачею було створити відео яке демонструє роботу турелі», — розповів Артем Покутній dev.ua.
Мова йде про компанію Allen Control Systems, яка виробляє роботизовані турелі Bullfrog Gun Turret на базі кулемета M240.
«Це автономна система, яка виявляє, ідентифікує та нейтралізує ворожі БпЛА. Легка, малопотужна та пасивна — Bullfrog ідеально підходить для мобільних операцій або захисту важливих об'єктів, таких як електропідстанції. Здатний нейтралізувати БпЛА класу 1-3. Працює в автономному та напівавтономному режимах», — йдеться в описі на сайті виробника.
Відео над яким працював Артем Покутній, демонструє як турелі Allen Control Systems збивають іранські дрони-камікадзе Shahed, які летять до об'єктів енергетичної структури.
Наразі український художник працює з командою з Китаю над «цікавим проєктом відтворення Пекінської опери».
«Я в пошуку нових проєктів та постійної роботи в компанії. Наразі публікація The Alien в UE не вплинула на кількість нових замовників. Я отримую пропозиції на UpWork, але не думаю що це пов’язано з публікацією», — відзначає Артем.
Він говорить, що планує продовжувати роботу як Cinematic Unreal Engine Artist, вдосконалювати свої скіли та вчитися новим.
“Є мрія - відсканувати “Азовсталь”: інтерв’ю з дизайнером, який створює 3D-музей війни
Тривимірний музей української війни, придатний для експонування в Метавсесвіті, вже створюється онлайн — фактично, кожна людина з будь-якої країни просто зараз може подивитися, як виглядають наслідки російського вторгнення в 3D. Робить його дизайнер Яро, він же — Yaro Pro, громадянин Словаччини, з 4 років живе в Києві, випускник Інституту журналістики, зараз увесь вільний час їздить зруйнованими містами та селами та сканує шматки історії, після чого створює моделі об’єктів і розміщує їх в мережі. Зараз моделі Яро — частина дослідження японського вченого, котрий раніше створив цифровий архів Хіросіми та битви за Окінаву. Історія — в інтерв’ю dev.ua.
Графіка як у фільмі. Або чому технології Unreal Engine 5 – це майбутня революція у геймдеві
Ми ще не бачили всіх можливостей рушія Unreal Engine 5. На його базі ще не виходили масштабні ігри. Але деякі тизери вже вражають. Нещодавно на каналі Cycu1 було опубліковано відео з надзвичайним лісом. Навіть гілки та маленькі рослини згинаються, коли персонаж рухається повз них.
Не тільки Metro та S.T.A.L.K.E.R. 31 українська гра до 31-річчя Незалежності України
31 рік незалежності України — це ще й 31 рік самостійності та нової епохи всієї української творчості. Стосується це й відеоігор. Адже за три десятки років українці встигли створити різні ігри на будь-який смак.
Тож на честь Дня Незалежності ми вирішили згадати 31 гру від українських розробників. І нехай без очевидних Metro та S.T.A.L.K.E.R. не обійшлося, одними ними справа не обмежується. Є тут і призабуті шутери із зовсім іншого часу, і перспективні сучасні проєкти, і вкрай незвичайні інді.
Багато місцевих відеоігор ви можете придбати на фестивалі українських ігор у Steam, тож якщо щось зацікавило — не забудьте перевірити.