💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉

Сумнозвісні російські розробники, які створили The Day Before, оголосили конкурс на створення безплатного контенту для своєї нової гри

Ігрова студія Fntastic, відома за катастрофічно провальною грою The Day Before, яка колись була найбажанішою грою в Steam, знову взялась за розробку ігор, і просить створювати для неї безплатний контент.

Залишити коментар
Сумнозвісні російські розробники, які створили The Day Before, оголосили конкурс на створення безплатного контенту для своєї нової гри

Ігрова студія Fntastic, відома за катастрофічно провальною грою The Day Before, яка колись була найбажанішою грою в Steam, знову взялась за розробку ігор, і просить створювати для неї безплатний контент.

Хоча The Day Before була настільки поганою, що студія мусила закритись всього через 4 дні після релізу, через деякий час Fntastic знову «воскресла» й вийшла на Kickstarter збирати гроші на новий проєкт. Розробники з Якутії пообіцяли будувати свою розробку та маркетинг на принципі чесності, але тепер студія знову просить людей безплатно створювати для неї контент, пише PC Gamer.

Минулого тижня Fntastic оголосила, що працює над грою, багатокористувацьким проєктом під назвою Items, одразу після того, як скасувала кампанію на Kickstarter, яка зібрала близько $3 тис. з $20 тис. Розробники також анонсували «конкурс» на своєму офіційному Discord.

«Цей конкурс — шанс для вас розкрити свій творчий потенціал, розробивши карту, яка, в разі перемоги, буде додана в гру в майбутніх оновленнях», — йдеться в оголошенні головного модератора сервера. Зацікавленим фанатам пропонується створити карту «будь-яким методом, який вам подобається, чи то 2D-малюнок, чи то 3D-модель або будь-який інший стиль», а потім відправити її в спеціальний канал на Discord.

Переможець зможе побачити свою мапу «повністю розробленою і придатною для гри», зі своїм ім’ям «десь там», а також безплатну копію Items, якщо і коли вона коли-небудь вийде. Іншої винагороди за це не передбачається.

The Day Before стала однією з найгірших відеоігор минулого року. Згодом з’ясувалося, що розробники гри були змушені платити студії штрафи за роботу, яку керівники вважали незадовільною. При цьому студію неодноразово критикували за використання роботи недосвідчених девелоперів «на волонтерських засадах».

Попри те, що The Day Before мала безліч тривожних ознак, вона змогла втертися до вішлистів багатьох західних гравців у Steam. «Лайно трапляється», — відреагували російські розробники на шквал критики з боку гравців.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Студія з росії закрилась через 4 дні після катастрофічного релізу гри The Day Before. Вона мала рекламу на Таймс-Сквер та промо від Nvidia
Студія з росії закрилась через 4 дні після катастрофічного релізу гри The Day Before. Вона мала рекламу на Таймс-Сквер та промо від Nvidia
По темi
Студія з росії закрилась через 4 дні після катастрофічного релізу гри The Day Before. Вона мала рекламу на Таймс-Сквер та промо від Nvidia
«Shit happens». Розробники російської гри The Day Before оголосили дату закриття серверів
«Shit happens». Розробники російської гри The Day Before оголосили дату закриття серверів
По темi
«Shit happens». Розробники російської гри The Day Before оголосили дату закриття серверів
NAVI обіграли російську Team Spirit на турнірі в Мальті. Один з гравців Natus Vincere під час гри показав суперникам середній палець
NAVI обіграли російську Team Spirit на турнірі в Мальті. Один з гравців Natus Vincere під час гри показав суперникам середній палець
По темi
NAVI обіграли російську Team Spirit на турнірі в Мальті. Один з гравців Natus Vincere під час гри показав суперникам середній палець
Читайте також
«Це стандартний театр»: що ексглава NASA думає про наміри росії полишити МКС
«Це стандартний театр»: що ексглава NASA думає про наміри росії полишити МКС
«Це стандартний театр»: що ексглава NASA думає про наміри росії полишити МКС
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.