Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоГаряченьке
17 червня 2024, 11:07
2024-06-17
Стало відомо, який росіянин стоїть за створенням популярного в Україні клікера Hamster Kombat
Як відомо, гра Hamster Kombat, де потрібно заробляти монети за клікання по екрану та виконання завдань, має російський домен. Тепер з’ясувалося, який російський бізнесмен стоїть за створенням цього клікера.
Як відомо, гра Hamster Kombat, де потрібно заробляти монети за клікання по екрану та виконання завдань, має російський домен. Тепер з’ясувалося, який російський бізнесмен стоїть за створенням цього клікера.
Як передає Liga.Tech, популярна в Telegram Hamster Kombat має російських власників. Зокрема за нею стоїть російський бізнесмен Едуард Гуринович.
Гуринович — засновник російських проєктів CarPrice (онлайн-аукціон вживаних авто) і CarMoney (кредитування під заставу авто), учасник російського рейтингу Forbes «30 до 30».
До Hamster Kombat існував Notcoin, який був аналогом гри з російської соцмережі VK 2012 року, що розроблялася командою платформи. Про Notcoin писав у своєму блозі засновник VK і Telegram Павло Дуров.
Проте він не згадував Hamster Kombat, і за повідомленнями інтерес Telegram до цієї гри опосередкований і полягає скоріше у просуванні самого месенджера за допомогою популярності цього проєкту.
Hamster Kombat — це безплатна гра у Telegram, де гравці керують віртуальними хом’яками. За різні дії вони отримують внутрішню валюту, яку потім можна обміняти на криптовалюту.
Головна задача у грі — тапати на зображення хом’яка, що дозволяє гравцям заробляти цифрову валюту. Рівень гризуна можна прокачувати, від чого збільшується і прибуток. Чим більше кліків, тим більше гравець отримує віртуальних монет. Наразі криптовалюту з гри вивести не можна.
Схожий принцип має гра Banana, яка нещодавно почала набирати шалену популярність в Steam. Її піковий онлайн вже пробив позначку в 800 000 гравців в Steam, цей клікер підіймався на другу сходинку найпопулярніших проєктів платформи.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.