Штучний інтелект допоможе водіям «Нової пошти» не заснути
З початку року більше 200 автомобілів компанії «Нова пошта» потрапили в серйозні ДТП, що призвело до значних фінансових (600 000 грн збитків) і репутаційних втрат, а також до трагічних втрат людських життів. Ця ситуація спонукала компанію шукати автоматизовані рішення для зменшення людського фактора на дорогах.
Компанія розпочала пілотний проєкт із впровадження системи допомоги водію (ADAS), яка використовує технології штучного інтелекту для моніторингу поведінки водія в режимі реального часу. Як підкреслив представник компанії на стенді, головною задачею проєкту є зменшення кількості випадків засинань водіїв у дорозі.
Якщо водій починає закривати очі, система це фіксує і передає сигнал диспетчеру, котрий може вчасно попередити водія. Щось на кшталт: «Обережно, ви засинаєте». У рамках пілоту було встановлено 8 комплектів обладнання, що включають дві камери для відстеження водія та монітор для сигналізації про небезпеку. Рішення виглядає як звичайний відеореєстратор.
Обладнання працювало у двох режимах. Перший режим — збір даних — показав, що близько 10% часу водії перебували в небезпечних зонах, тоді як у другому режимі цей показник знизився менш як 3%. Попри позитивні результати, компанія зазначила, що жодне з наданих рішень не відповідає їхнім потребам на 100%, тому продовжують пошук нових підрядників.
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.
dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають.
(оновлений текст від 17 листопада 2021 року)