Сарафанне радіо. Як українські айтішники шукають роботу
Частка сервісів LinkedIn і Djinni як найефективніших каналів пошуку роботи продовжує зростати. При цьому ІТ-спеціалісти активно моніторять ринок праці, не шукаючи нове місце.
Частка сервісів LinkedIn і Djinni як найефективніших каналів пошуку роботи продовжує зростати. При цьому ІТ-спеціалісти активно моніторять ринок праці, не шукаючи нове місце.
Рекомендації друзів та колег залишаються на першому місці серед способів, за допомогою яких українські айтішніки знайшли своє нинішнє місце роботи, повідомляє у своєму опитуванні DOU.
Портал зібрав 3584 анкети з відповідями, як ІТ-спеціалісти знаходили поточне місце роботи, чи готові змінити його та як відбувається спілкування з рекрутерами.
Ось які саме спеціалісти взяли участь в опитуванні:
Так виглядає портрет учасників опитування:
5 найголовніших тез дослідження:
1. Частка тих, хто влаштовується завдяки рекомендаціям друзів знижується — два роки тому їх було 27%. Найчастіше цей спосіб називають ті, хто прийшов у поточну компанію три та більше років тому (36% з них знайшли роботу завдяки рекомендаціям).
2. Зростає важливість таких каналів пошуку як LinkedIn та Djinni. 20% ІТ-спеціалістів знайшли свою останню роботу через LinkedIn (рік тому таких було 14%), 19% — через Djinni (рік тому — 15%). При цьому Djinni айтішники вважають ефективнішим (68% та 63% респондентів відповідно). За рік популярність Djinni зросла, і в рейтингу ефективних каналів пошуку роботи він перемістився на перше місце.
3. Інші способи пошуку роботи менш популярні: 9% ІТ-спеціалістів знайшли її через DOU, причому дещо частіше наш ресурс ставав у пригоді технічним ІТ-спеціалістам, ніж нетехнічним спеціальностям і менеджерам. Великі сайти з пошуку роботи продовжують втрачати свої позиції: тільки 5% опитаних знайшли роботу через Work.ua (рік тому — 6%), а 3% — через Rabota.ua (рік тому — теж 6%).
4. Більшість ІТ-спеціалістів моніторить не лише статистику щодо зарплат, а й вакансії на ринку. 88% опитаних відзначили, що вони стежать за вакансіями, відгукуються на них, або спілкуються з рекрутерами. Ті, хто не планують змінювати роботу, теж переглядають вакансії, хоча і дещо рідше (83% опитаних).
5. Опитані ІТ-спеціалісти позитивно ставляться до ідеї переходу на іншу роботу: 22% зараз активно шукають роботу, ще 40% готові перейти на нове місце, якщо їм запропонують кращі умови. Серед ІТ-спеціалістів, які нині працюють і не шукають нову роботу, 51% не проти змінити її, якщо їм запропонують щось цікаве.