Скільки українські музиканти заробили на YouTube, Apple та Spotify у 2023 році
Доходи топових українських музикантів зі стрімінгів зросли на 40–50%.
Доходи топових українських музикантів зі стрімінгів зросли на 40–50%.
Музичні стрімінги підбили підсумки 2023 року. У чартах із найпопулярнішими піснями України — абсолютна більшість локальних артистів: Shumei, SadSvit, Структура щастя, Yaktak, Dorofeeva та Skofka.
Forbes поспілкувався з головами важливих локальних лейблів про те, скільки грошей приносять стримінги артистам, які опинилися в цьогорічних топах цифрових платформ.
Пісня Skofka (лейбл ENKO) «Не забудем і не пробачим», що вийшла у травні 2022, за останні 12 місяців принесла 30 000 євро, розповідає CEO лейблу Катерина Дмитренко, а загальний дохід зі стримінгів на лейблі у 2023 році зріс на 50%.
Торішні хіти співака ENLEO «Інша любов» і «Веди мене в храм» заробили $7000, каже Олексій Голубєв, засновник лейблу Papa Music. Заробіток артиста у 2023 році був у 2,5 раза більшим, ніж у 2022-му, попри те, що ENLEO цього року випустив набагато більше матеріалу. Голубєв також додав, що частка прибутку від цифрової дистрибуції артистів лейблу складає не більше 20% від їхнього загального доходу, пише «Слух».
Від лейбла Pomitni в топах цього року опинилася Dorofeeva та TikTok-зірка Klavdia Petrivna (останню продюсує лейбл NEBO Music, а Pomitni забезпечують цифрову дистрибуцію). Суми заробітків Ірина Горова не розголошує, проте частка від дистрибуції в загальному виторгу артиста, з її слів, становить від 40%.
dev.ua розповідав про дохід українських артистів станом на початку цього року.