👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Sony запатентувала ШІ, який може проходити гру замість гравця. Який сенс цієї функції

Нещодавно компанія Sony подала патент на функцію автоматичної гри (auto-play), яка віддає контроль за проходженням штучному інтелекту. Він імітуватиме стиль проходження користувача, і може стати в пригоді на складних або нудних моментах гри.

Залишити коментар
Sony запатентувала ШІ, який може проходити гру замість гравця. Який сенс цієї функції

Нещодавно компанія Sony подала патент на функцію автоматичної гри (auto-play), яка віддає контроль за проходженням штучному інтелекту. Він імітуватиме стиль проходження користувача, і може стати в пригоді на складних або нудних моментах гри.

Функція автоматичного проходження гри може змінити ставлення геймерів до відеоігор, вважає GAMINGbible. Впровадження ШІ і його інтеграція в бізнес-моделі може докорінно змінити геймерський досвід.

За чутками, компанія готується до запуску PS5 Pro пізніше у 2024 році, але подібну революційну функцію, ймовірно, варто очікувати вже в наступному поколінні консолей.

Згідно з патентом, режим автоматичної гри використовуватиме модель ШІ, щоб навчитися імітувати стиль гри користувача, беручи для цього інформацію з хмарних сервісів, таких як PlayStation Network (PSN). Патент містить кілька ідей щодо реалізації цієї нової технології, наприклад, імітація конкретного стилю гри гравця після навчання на кількох ділянках повторюваного ігрового процесу, що повторюються.

Інша ідея пов’язана з передбачуваним шліфуванням контенту (AGC), що дає гравцеві можливість увімкнути цю опцію до того, як почнуться моменти, які розцінюються як повторювані. Під час гри гравці матимуть можливість відновити режим автоматичного відтворення в будь-який момент або отримати сповіщення після того, як нудна ділянка гри буде пройдена.

Гра, що грає сама в себе, це досить суперечлива ідея, яка може не сподобатись багатьом геймерам, проте в деяких випадках ця функція може бути корисною в сучасних ігрових проєктах. Гравці, які часто грають у надто довгі та затягнуті ігри, могли б використовувати цю систему, щоб пропускати частини з гріндом, і грати лише в ті частини, які їм подобаються.

«Якщо ви дійсно хочете відчути сюжет і атмосферу гри, але не в захваті від ігрового процесу, і не хочете дивитися на проходження стрімерів, і тому подібне», — стверджує один із користувачів Reddit.

За словами іншого, йому нецікаво витрачати час на здобуття 70 рівня ковальства у грі, але було б цікаво створювати речі з цим умінням.

Попри те, що дехто бачить переваги, деякі геймери налаштовані проти цієї ідеї. «Я пам’ятаю старі добрі часи, коли ви дійсно повинні були зрозуміти, як щось зробити, перш ніж запатентувати це», — написав інший геймер.

У дискусії на Reddit постійно звучить тема про те, що ігри стають надто простими. Однак, поки ми не побачимо це автоматичне відтворення в дії, ми можемо лише припускати, як воно змінить спільноту.

Цікаво, що патент вказує на те, що система може також використовуватися в іграх сторонніх розробників, оскільки в ньому йдеться про використання даних з хмарних систем, таких як PSN, під час навчання штучного інтелекту. Утім, наявність лише одного патенту не гарантує, що Sony реалізує таку функцію.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Sony скорочує 8% персоналу свого ігрового підрозділу — близько 900 співробітників. Звільнення торкнуться навіть відомих студій які роблять хіти для PlayStation
Sony скорочує 8% персоналу свого ігрового підрозділу — близько 900 співробітників. Звільнення торкнуться навіть відомих студій, які роблять хіти для PlayStation
По темi
Sony скорочує 8% персоналу свого ігрового підрозділу — близько 900 співробітників. Звільнення торкнуться навіть відомих студій, які роблять хіти для PlayStation
Життя й так важке — Sony запатентувала можливість змінювати складність гри «на льоту» й оновлений DualSense із ШІ який допомагатиме гравцям
Життя й так важке — Sony запатентувала можливість змінювати складність гри «на льоту» й оновлений DualSense із ШІ, який допомагатиме гравцям
По темi
Життя й так важке — Sony запатентувала можливість змінювати складність гри «на льоту» й оновлений DualSense із ШІ, який допомагатиме гравцям
Sony ймовірно вже працює над новою портативною PlayStation щоб конкурувати з Nintendo Switch і Steam Deck
Sony, ймовірно, вже працює над новою портативною PlayStation, щоб конкурувати з Nintendo Switch і Steam Deck
По темi
Sony, ймовірно, вже працює над новою портативною PlayStation, щоб конкурувати з Nintendo Switch і Steam Deck
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Call of Duty не зникне з PlayStation раптово. Sony отримала таку гарантію під Microsoft, яка купує розробника гри – Activision Blizzard
Call of Duty не зникне з PlayStation раптово. Sony отримала таку гарантію під Microsoft, яка купує розробника гри – Activision Blizzard
Call of Duty не зникне з PlayStation раптово. Sony отримала таку гарантію під Microsoft, яка купує розробника гри – Activision Blizzard
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.