💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Життя й так важке — Sony запатентувала можливість змінювати складність гри «на льоту» й оновлений DualSense із ШІ, який допомагатиме гравцям

Компанія Sony подала заявку на патент, який дає змогу адаптувати рівні складності під конкретного гравця безпосередньо під час гри. Раніше стало відомо про інший патент, де описується оновлений дизайн контролера DualSense, який надасть гравцям «функції предиктивної допомоги зі штучним інтелектом».

Залишити коментар
Життя й так важке — Sony запатентувала можливість змінювати складність гри «на льоту» й оновлений DualSense із ШІ, який допомагатиме гравцям

Компанія Sony подала заявку на патент, який дає змогу адаптувати рівні складності під конкретного гравця безпосередньо під час гри. Раніше стало відомо про інший патент, де описується оновлений дизайн контролера DualSense, який надасть гравцям «функції предиктивної допомоги зі штучним інтелектом».

Патент містить алгоритми, які зможуть точно налаштовувати складність на основі індивідуальних особливостей користувача.

Цікаво, що Sony патентує ідею, яка вже частково використовується в деяких інших іграх, пише Eurogamer. Однак цей патент, який уже можна переглянути на сайті Всесвітньої організації інтелектуальної власності, показує, що PlayStation дивиться в майбутнє подібних технологій.

«Якщо рівень ігрової продуктивності користувача не відповідає очікуваному рівню продуктивності, параметри, які змінюють складність гри, можуть бути змінені автоматично. Параметри, які стосуються швидкості руху, затримок або коливань, сильних сторін персонажа, кількості суперників або інших показників, можуть змінюватися поступово, поки поточний рівень продуктивності користувача не буде відповідати очікуваному рівню конкретного користувача, який наразі грає в гру», — йдеться в описі патенту.

Одна з таблиць, яка описує ідею зміни складності від Sony. Зображення: Eurogamer

Він враховує, що рівень очікувань гравця може бути змінений, оскільки його навички «розвиваються з часом».

DualSense зі штучним інтелектом

Інший патент Sony, про який стало відомо цього місяця, свідчить про те, що компанія розробляє контролер DualSense, який може надавати підказки в ігровому процесі

Це означає, що контролер підсвічуватиметься або навіть натискатиме певні кнопки або рухатиме стіки, щоб підказати гравцям, що потрібно робити, якщо в них виникнуть труднощі.

Патент детально описує модель машинного навчання, яка відстежуватиме продуктивність гравця та надаватиме прогнозовану допомогу, якщо гравець застряг на певній головоломці. У документах також ідеться про те, що тачпад DualSense, який може бути замінений на сенсорний екран, також може бути використаний для того, щоб допомогти гравцям повернутися на правильний шлях.

Демонстрація підказок від геймпада DualSense. Зображення: Eurogamer

Як це часто буває з патентами, це означає, що гравці скоро побачать цю технологію в ділі. Але це демонструє напрям, який Sony хоче розвивати робити свою екосистему якомога доступнішою для широкої аудиторії користувачів.

Нагадаємо, що раніше Sony подала патент на нову функцію у відеоіграх, яка може імітувати запахи.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Sony офіційно представила PS5 Slim. Консоль стане на 30% меншою, а знімний дисковод можна буде докупити окремо і встановити навіть на цифрову версію
Sony офіційно представила PS5 Slim. Консоль стане на 30% меншою, а знімний дисковод можна буде докупити окремо і встановити навіть на цифрову версію
По темi
Sony офіційно представила PS5 Slim. Консоль стане на 30% меншою, а знімний дисковод можна буде докупити окремо і встановити навіть на цифрову версію
Майже 9 мільйонів британських геймерів подали колективний позов до Sony через високі ціни на ігри
Майже 9 мільйонів британських геймерів подали колективний позов до Sony через високі ціни на ігри
По темi
Майже 9 мільйонів британських геймерів подали колективний позов до Sony через високі ціни на ігри
Steam показуватиме на сторінці гри інформацію про підтримку геймпадів від Sony
Steam показуватиме на сторінці гри інформацію про підтримку геймпадів від Sony
По темi
Steam показуватиме на сторінці гри інформацію про підтримку геймпадів від Sony
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Call of Duty не зникне з PlayStation раптово. Sony отримала таку гарантію під Microsoft, яка купує розробника гри – Activision Blizzard
Call of Duty не зникне з PlayStation раптово. Sony отримала таку гарантію під Microsoft, яка купує розробника гри – Activision Blizzard
Call of Duty не зникне з PlayStation раптово. Sony отримала таку гарантію під Microsoft, яка купує розробника гри – Activision Blizzard
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.