🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

Перш ніж просити збільшити штат, команді треба сказати, чому вона не можє досягти цілей за допомогою ШІ. СЕО Shopify опублікував нову догму компанії

Генеральний директор Shopify Тобі Лютке поділився внутрішніми правилами компанії щодо використання ШІ, підкреслюючи важливість відповідального підходу до цієї технології.​

Залишити коментар
Перш ніж просити збільшити штат, команді треба сказати, чому вона не можє досягти цілей за допомогою ШІ. СЕО Shopify опублікував нову догму компанії

Генеральний директор Shopify Тобі Лютке поділився внутрішніми правилами компанії щодо використання ШІ, підкреслюючи важливість відповідального підходу до цієї технології.​

Ось що він написав. Далі — пряма мова.

Команда,

Ми вступаємо в час, коли може з’явитися більше торговців та підприємців, ніж будь-коли в історії. Ми часто говоримо про зниження кривої складності, щоб дозволити більшій кількості людей обрати цю кар'єру. Кожен крок на підприємницькому шляху сповнений рішень, що вимагають навичок, судження та знань. Залучення штучного інтелекту до процесу та все частіше виконання не лише консультацій, а й роботи за наших продавців — це вражаюча зміна функцій.

Наше завдання тут, у Shopify, полягає в тому, щоб зробити наше програмне забезпечення безперечно найкращим полотном, на якому можна розвивати найкращі бізнеси майбутнього. Ми робимо це, підтримуючи всіх на передовій та використовуючи всі найкращі інструменти, щоб наші продавці могли бути успішнішими, ніж вони самі собі колись уявляли. Для цього нам потрібно бути абсолютно попереду.

Використання рефлексивного штучного інтелекту тепер є базовим очікуванням у Shopify

Можливо, ви вже це робите і думаєте: ну що це за головоломка з цим нагадуванням? У такому разі ви вже використовуєте ШІ як партнера для роздумів, глибокого дослідника, критика, репетитора або парного програміста. Я користуюся ним постійно, але навіть мені здається, що я лише поверхнево досліджую. Це найшвидший зсув у способах виконання роботи, який я бачив за свою кар'єру, і я досить чітко висловив свій ентузіазм щодо цього: ви чули, як я розповідав про ШІ у щотижневих відео, подкастах, на засіданнях ради та… саміті! 

Минулого літа я скористався послугами агентів для створення своєї доповіді та презентував її. Я зробив це як заклик до дії та запрошення для всіх поекспериментувати зі штучним інтелектом, щоб розвіяти будь-який скептицизм чи непорозуміння щодо того, що це важливо на всіх рівнях. Багато хто з вас прийняв виклик, і всі ми, хто це зробив, були в повному захваті від нових можливостей та інструментів, які штучний інтелект може запропонувати для розширення наших навичок, майстерності та заповнення наших прогалин.

Що ми вже дізналися, так це те, що вміле використання штучного інтелекту — це навичка, яку потрібно ретельно опановувати… використовуючи його багато. Це просто надто несхоже ні на що інше. Заклик повозитися з цим був правильним, але це була занадто наполеглива пропозиція. 

Ось що я хочу тут сьогодні змінити. Ми також дізналися, що, на відміну від більшості інструментів, штучний інтелект діє як множник.  Нам усім пощастило працювати з дивовижними колегами, з тими, хто робить у 10 разів більше, ніж вважалося можливим раніше. Це моя улюблена річ у цій компанії. А ще дивовижніше те, що вперше ми бачимо, як нові інструменти дають можливість вирости ще у 10 разів. Я бачив, як багато з цих людей підходили до неймовірних завдань, за які ми б навіть не вирішили взятися раніше, рефлективно та блискуче використовували штучний інтелект, щоб виконати роботу в 100 разів швидше.

У своїй службовій записці «Про лідерство» багато років тому я описав Shopify як перегони червоних королев, засновані на історії «Аліса в Країні Чудес» — потрібно постійно бігти, щоб залишатися на місці. У компанії, яка зростає на 20-40% щорічно, вам потрібно покращувати свій рівень щонайменше на цю суму щороку, щоб зростати. Це стосується як мене, так і всіх інших.

Це звучить лякаюче, але враховуючи характер інструментів, мені це вже навіть не здається надто амбітним. Це також саме те середовище, якого, за словами наших найкращих виконавців, вони хочуть. Навчання разом, в оточенні людей, які також знаходяться на власному шляху особистісного зростання та працюють над цінними, значущими та складними проблемами, — це саме те середовище, яке було створено для Shopify. Це є одночасно можливістю та вимогою, тісно пов’язаною з нашими основними цінностями: «Бути постійним учнем» та «Процвітати завдяки змінам». Це не просто фрази прагнення — це фундаментальні очікування, пов’язані з членством у цій команді світового класу. Цього ми, засновники, хотіли, і це те, що ми створили.

Що це означає

  1. Ефективне використання штучного інтелекту тепер є фундаментальним очікуванням кожного в Shopify. Сьогодні це інструмент на всі руки, і його значення лише зростатиме. Чесно кажучи, я не думаю, що можливо відмовитися від вивчення навичок застосування штучного інтелекту у своїй справі. Можете спробувати, але, чесно кажучи, я не думаю, що це вийде сьогодні, і точно не завтра. Застій майже неминучий, а застій — це повільний провал. Якщо ти не йдеш догори, то ковзаєш донизу.
  2. Штучний інтелект має бути частиною фази створення прототипу GSD (Get Stuff Done). Фаза прототипу будь-якого проекту GSD повинна бути переважно зосереджена на дослідженні штучного інтелекту. Прототипи призначені для навчання та створення інформації. Штучний інтелект значно пришвидшує цей процес. Ви можете навчитися створювати щось, на що інші члени команди зможуть дивитися, використовувати та розмірковувати, за значно менший час, ніж раніше.
  3. Ми додамо питання щодо використання штучного інтелекту до нашої анкети щодо ефективності та експертної оцінки. Навчитися добре використовувати штучний інтелект — це неочевидна навичка. У мене таке відчуття, що багато людей здаються після того, як напишуть запит і не отримають одразу ідеального результату. Важливо навчитися підказувати та завантажувати контекст, а також буде корисним отримати відгуки колег про те, як це відбувається.
  4. Навчання є самостійним, але поділіться тим, що ви дізналися. Ви маєте доступ до якомога більшої кількості передових інструментів штучного інтелекту. Є chat.shopify.io, який у нас є вже багато років. Розробники мають проксі, Copilot, Cursor, код Claude, все попередньо підготовлено та готове до роботи. Ми будемо навчатися та адаптуватися разом як команда. Ми будемо ділитися досвідом, експериментуючи з новими можливостями штучного інтелекту, а також присвячуватимемо час інтеграції штучного інтелекту в наші щомісячні огляди бізнесу та цикли розробки продуктів. У Slack та Vault є багато місць, де люди діляться розробленими ними підказками, як-от #revenue-ai-use-cases та #ai-centaurs.
  5. Перш ніж просити про збільшення штату та ресурсів, команди повинні продемонструвати, чому вони не можуть досягти бажаного результату за допомогою штучного інтелекту. Як би виглядала ця область, якби автономні агенти штучного інтелекту вже були частиною команди? Це питання може призвести до справді цікавих дискусій та проектів.
  6. Кожен — це кожен. Це стосується всіх нас, включаючи мене та команду керівників.

Шлях уперед

Штучний інтелект повністю змінить Shopify, нашу роботу та решту нашого життя. Ми всі в цьому причетні! Я не міг уявити собі кращого місця, щоб бути частиною цих справді безпрецедентних змін, ніж бути тут. Ви не просто отримуєте місце в першому ряду, а й оточені цілою компанією, яка разом навчається та просуває справи вперед.

Наше завдання — з’ясувати, як виглядає підприємництво у світі, де штучний інтелект є повсюдно доступним. І я маю намір, щоб ми зробили це якнайкраще, і для цього мені потрібна допомога кожного. Я вже виклав багато проектів ШІ в темах цього року — наша дорожня карта чітка, і наш продукт краще відповідатиме нашій місії. Для успіху нам потрібна наша колективна сума навичок та амбіцій у застосуванні нашого ремесла, помножена на штучний інтелект, на благо наших продавців.

Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
Найбільше музики українського походження на YouTube Music, найбільше російської – у Spotify. Дослідження
Найбільше музики українського походження на YouTube Music, найбільше російської – у Spotify. Дослідження
Найбільше музики українського походження на YouTube Music, найбільше російської – у Spotify. Дослідження
Як змінились музичні вподобання українців з початку 2022 року.
Spotify (нарешті!) запустив подкасти в Україні. Кого з наших варто послухати
Spotify (нарешті!) запустив подкасти в Україні. Кого з наших варто послухати
Spotify (нарешті!) запустив подкасти в Україні. Кого з наших варто послухати
Музичний стрімінг-сервіс Spotify запустив в Україні подкасти. Ми вирішили скласти дуже суб'єктивний список, кого з українських подкастерів варто послухати. Тематика різна: від технологій та історії до геймдеву, філософії, сексу. Серед критеріїв відбору — актуальність, неочевидна тематика та нестандартна манера ведення програми. Якщо якийсь з ваших улюблених подкастів не потрапив до цього списку, це не значить, що він поганий і не заслуговує уваги. Тому напишіть нам про нього у коментярах в соцмережах. Слава Україні!
1 коментар
Подкасти в Україні, падіння ціни на акції та 6 млн нових юзерів. Інтерв’ю з українським Product Manager Spotify
Подкасти в Україні, падіння ціни на акції та 6 млн нових юзерів. Інтерв’ю з українським Product Manager Spotify
Подкасти в Україні, падіння ціни на акції та 6 млн нових юзерів. Інтерв’ю з українським Product Manager Spotify
Тарас Яросевич — український айтівець, який працює в музичному стрімінг-гіганті Spotify. Ми зв’язалися з фахівцем і поговорили, наскільки важко потрапити на роботу до великої техкомпанії, чому Spotify так довго не запускав подкасти в Україні та як знайти спільну мову із шістьома представниками різних культур у команді (матеріал оновлено).
1 коментар
Spotify запустив в Україні розділ з подкастами
Spotify запустив в Україні розділ з подкастами
Spotify запустив в Україні розділ з подкастами

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.