💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉

Тарифи 3в1, батареї, будівництво мобільної та PON мереж — у що інвестує lifecell та компанії DVL

Телекомунікаційна група компаній DVL («Датагруп», «Воля», lifecell) у 2025 році запропонувала абонентам нові можливості обслуговування. Деякі з них стали результатом об’єднання в одному пакеті послуг, які раніше надавалися кожною з компаній окремо. А саме — група об’єднала мобільний зв’язок, домашній інтернет і ТБ в одній пропозиції від lifecell з єдиним чеком. 

Залишити коментар
Тарифи 3в1, батареї, будівництво мобільної та PON мереж — у що інвестує lifecell та компанії DVL

Телекомунікаційна група компаній DVL («Датагруп», «Воля», lifecell) у 2025 році запропонувала абонентам нові можливості обслуговування. Деякі з них стали результатом об’єднання в одному пакеті послуг, які раніше надавалися кожною з компаній окремо. А саме — група об’єднала мобільний зв’язок, домашній інтернет і ТБ в одній пропозиції від lifecell з єдиним чеком. 

Така універсальна комплексна послуга «три в одному» коштує лише 175 грн/4 тижні, що набагато вигідніше, ніж купувати ці сервіси окремо. 

«З першого дня об’єднання це був пріоритет номер один. Були готові запускати „Лайфсет“ ще в середині грудня, але враховуючи специфіку сезону, вирішили відтермінувати до 6 січня. Над продуктом працювали понад 200 людей. Ми хотіли, щоб у клієнта справді був один чек на три послуги. Щоб він не думав, хто і як надає кожну з них і кому він платить», — розповідає в інтерв’ю Forbes CEO групи компаній DVL Михайло Шелемба.

При цьому зауважує, що завдяки зменшенню власних операційних витрат компанія робить все можливе, аби цінові пропозиції для клієнтів залишались привабливими навіть попри суттєве погіршення економічної ситуації в Україні.

Так, минулого року лише електроенергія, яка є найбільшою частиною витрат операторів, зросла удвічі. Але новий підхід компаній полягає в тому, аби у вартість тарифів закладалося лише те, що необхідно для якісного надання послуги за кращу ціну для абонента. І для цього більш прискіпливо треба ставитися до власних витрат. Завдяки такій економії перегляд тарифів для абонентів у 2025 році передбачає вдвічі менший вплив на них, ніж цього потребують сьогоднішні економічні умови.

У групі кажуть, що частина їхньої бізнес-стратегії — надавати абонентам якомога більше переваг у користуванні послугами компаній. І один із важливих пріоритетів у цьому напрямі — забезпечення зв’язку в блекаути. Тому продовжують інвестувати й у підвищення енергонезалежності.

«Тут витрати за весь час перевищили 1 млрд грн. Зараз ми вкладаємо ще 1 млрд грн — забезпечуємо роботу генераторів, встановлюємо батареї з великою кількістю зарядів-розрядів, додаткове обладнання для них», — підкреслює Михайло Шелемба. Ось конкретні цифри: восени lifecell закупив та активно встановлює на базових станціях по всій Україні майже 33 тисячі сучасних літієвих батарей.

Вони дозволять обладнанню працювати під час знеструмлень до 10 годин і більше. Це потужні батареї, які мають велику кількість зарядів-розрядів, можливість дистанційного керування ними, та інші інноваційні переваги. Раніше оператор вже встановив 15 000 подібних батарей.

Шелемба розповів, що приблизно 25% нових абонентів, які переносять свій номер до lifecell, акцентували саме на кращій роботі оператора в блекаути. І припускає, що це, а також приваблива акційна пропозиція «сТОП-ціна», з якою можна заощаджувати на тарифі до кінця 2025 року, зафіксувавши його вартість, дозволили компанії суттєво підвищити в грудні й січні кількість переходів по MNP від інших операторів.

Зараз в компанії кажуть, що за півтора місяця дії акції кількість абонентів, які скористались перенесенням номера до lifecell, сягнула близько 170 000. Тоді як за весь час існування MNP — понад 600 000.

Крім того, Михайло Шелемба поділився планами з розширення покриття та модернізації телеком-мереж. Як він розповів, група має трирічний план для мобільної мережі й планує вкладати в це понад $100 млн щороку.  За цей час в країні буде встановлюватися до 1000 нових базових станцій щороку. Ще приблизно 1000–1500 — будуть щороку модернізуватися.

«Тобто наша мережа має збільшитися до 13 500 базових станцій, а близько 30-40% буде модернізовано», — додає СЕО DVL. На фіксовану інтернет-мережу також очікують зміни.

«Наша задача — повністю замінити DOCSIS, потім — FTTB. На це витратимо близько $25–30 млн. Перехід на PON допоможе знизити загальне споживання електроенергії на 3 МВт і нам, і споживачам», — розповідає Михайло Шелемба.

У 2024 році група буде активно продовжувати розбудовувати PON у Києві, Вінниці, Львові й Харкові, де розпочала масштабне будівництво минулого року, також до цього переліку додається Дніпро.

«У середньому там покрито PON близько 25% мережі. Задача цього року — збільшити покриття до 50–60%», — підкреслює Шелемба. У 2026-му році, як він очікує, DVL зможе довести покриття оптикою до 100%.

Окрім того, модернізація точково проходить в інших містах України — Івано-Франківську, Луцьку, Трускавці, Черкасах, Ніжині, Сумах, Полтаві, Кропивницькому, Одесі, Миколаєві та інших містах, але там вона має менший масштаб. 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
lifecell підвищує вартість тарифів у середньому на 34%: зростання відбуватиметься поступово і торкнеться не усіх. Що ще зміниться для абонентів оператора?
lifecell підвищує вартість тарифів у середньому на 34%: зростання відбуватиметься поступово і торкнеться не усіх. Що ще зміниться для абонентів оператора?
По темi
lifecell підвищує вартість тарифів у середньому на 34%: зростання відбуватиметься поступово і торкнеться не усіх. Що ще зміниться для абонентів оператора?
Мобільний оператор lifecell зменшує кількість тарифів і підвищує ціни
Мобільний оператор lifecell зменшує кількість тарифів і підвищує ціни
По темi
Мобільний оператор lifecell зменшує кількість тарифів і підвищує ціни
У 2024 році 340 000 абонентів змінили мобільних операторів: найбільше номерів українці перенесли до lifecell
У 2024 році 340 000 абонентів змінили мобільних операторів: найбільше номерів українці перенесли до lifecell
По темi
У 2024 році 340 000 абонентів змінили мобільних операторів: найбільше номерів українці перенесли до lifecell
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
lifecell дозволив своїм абонентам дзвонити по Wi-Fi. Як це працює
lifecell дозволив своїм абонентам дзвонити по Wi-Fi. Як це працює
lifecell дозволив своїм абонентам дзвонити по Wi-Fi. Як це працює
Власник «Київстар» веде переговори з потенційними покупцями щодо продажу вишок в Україні
Власник «Київстар» веде переговори з потенційними покупцями щодо продажу вишок в Україні
Власник «Київстар» веде переговори з потенційними покупцями щодо продажу вишок в Україні
lifecell реєструватиме номери через «Дію»
lifecell реєструватиме номери через «Дію»
lifecell реєструватиме номери через «Дію»
lifecell і monobank запустили сервіс перенесення номеру телефону з SIM на eSIM. Як скористатися
lifecell і monobank запустили сервіс перенесення номеру телефону з SIM на eSIM. Як скористатися
lifecell і monobank запустили сервіс перенесення номеру телефону з SIM на eSIM. Як скористатися

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.