«Техно Їжак» вклав $30 000 у ребрендинг. Що саме і як швидко планується зробити
За півтора місяця мережа електроніки «Техно Їжак» планує розділитися на два окремі бренди та змінити айдентику.
За півтора місяця мережа електроніки «Техно Їжак» планує розділитися на два окремі бренди та змінити айдентику.
За півтора місяця мережа електроніки «Техно Їжак» планує розділитися на два окремі бренди та змінити айдентику.
«Поки все готово на 60%, а за півтора місяця споживачі побачать повністю оновлений бренд», — зазначає співвласник мережі Олексій Гулий у коментарі виданню Forbes.
Згідно з інформацією видання, «Техно Їжак» наразі має мережу із 70 «острівців» у торгових центрах і семи магазинів. У результаті майбутнього ребрендингу острівці так і залишаться під назвою «Техно Їжак», а магазини будуть перейменовані просто в «Їжак».
Водночас компанія, зі слів співвласника, має плани стати лідером у сегменті продажу захисту для телефону — чохлів і захисного скла.
Як каже Олексій Гулий, за 12 років існування бренду вони жодного разу не змінювали шрифти чи айдентику. Плани зробити це порушила спочатку коронакриза, а потім — повномасштабна війна.
Співвласник «Техно Їжака» повідомив, що ребрендинг вирішили проводити без залучення маркетингових агенцій, власними силами, витративши на такі цілі $30 000.
Що стосується питання виходу на білий ринок продажів техніки Apple в Україні, то, зі слів Гулого, зараз триває процес верифікації як авторизованого партнера.
У жовтні минулого року народний депутат Ярослав Железняк повідомляв, що в рамках боротьби з тіньовим ринком електроніки проходить 170 фактичних перевірок магазинів, які торгували продукцією Apple. Серед них були «Ябко», Yabluka та «Техно Їжак».
Перед цим про нелегальний продаж iPhone 16 в магазинах «Ябко», Yabluka та «Техно Їжак» розповідав також гендиректор COMFY.