UX/UI Designer Ольга Липецька підняла тему спілкування з представниками ворожої держави в професійній соцмережі LinkedIn.
«Останні дні спостерігаю тенденцію, що в моїй стрічці почастішали пости від представників країни 404. І це враховуючи те, що до процесу додавання в друзі я відношуся досить ретельно (перевіряю сторінку, роботу і т. д.). І сьогодні знову… Пише Senior product manager, що в пошуках роботи…пише російською…пише, що знаходиться в Сербії… і він в моїй стрічці…», — розповідає айтівиця у своєму пості.
З її слів, у стрічці ці дописи з’являються через алгоритми соцмережі, коли кілька її контактів полайкали відповідні дописи.
«І в мене питання — ці люди, які так завзято підтримують цього любителя „руського міра“, просто неуважні та бездумно лайкають всі пости чи теж приховані „любителі“? Хоча про декого з них як би такого точно не сказала… Друзі, будь ласка, не тягніть лайками, репостами у свій інфопростір і інфопростір свого оточення тих, кому там не місце», — висловлює обурення і звертається до українського ІТ-ком’юніті дизайнерка.
Допис Ольги Липецької підтримали багато інших айтівців, які розділяють її позицію.
«Коли трапляються такі ситуації, я просто видаляю мовчки контакти, що лайкають і репостять, і все», — каже Cloud Architect Сергій С.
«На жаль, по профілю не завжди вдається визначити, чи людина адекватна, чи чергова „какая разніца“ трапилась. Тому так і виходить», — розповів DevOps Engineer Святослав Козак.
Chief Marketing Officer в Osavul Андрій Бевз стверджує, що таке також трапляється через автоматизовані функції.
«А дані люди не могли просто запустити автоконнект з людьми певної галузі і автолайк його поста? Так і отримали тих людей в стрічці. Лінкедин дуже автоматизований в плані коннектів. Особливо у сейлзів», — висловив припущення він.
«Не бачила в себе це, поки не пролистала під вашим постом ще пару. І натрапляю на пост від росіянина, який лайкнула рекрутерка з Києва, що у мене в контактах. Що ж. Означає, що і свої контакти треба чистити, бо якщо вони лайкають все без розбору, то нам не по дорозі», — каже Operations/Project Manager Катерина Скічко.
«Судячи з усього — явище масове. Тільки вчора зробив мінус чотири. З цікавого — всі 4 були єйчарками», — зазначив бізнес-аналітик Олексій Сиволапенко.
«В основному, виявляється, що спільними контактами є рекрутери, які пододавали собі в контакти росіян і лайкають подібні дописи. Їх напевно вводить в оману, що в них вказана інша країна. А місця роботи та навчання чомусь не перевіряють перед додавання в контакти, але як показує практика, саме там можна побачити, звідки вони насправді», — робить висновки Customer Success Manager Олександр К.
Як повідомляв dev.ua, LinkedIn створив два ШІ-інструменти: Jobs Match для кандидатів та ШІ-агента для рекрутерів та ейчарів. Обидва є безплатними, тобто не потрібно бути платним користувачем LinkedIn, щоб використовувати базову версію цих інструментів.