💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉

У Великій Британії правоохоронці розслідують групове зґвалтування 16-річної дівчинки у VR-грі — Daily Mail

Аватар 16-річної дівчинки зазнав групового зґвалтування під час гри в так званому «метавсесвіті».

1 коментар
У Великій Британії правоохоронці розслідують групове зґвалтування 16-річної дівчинки у VR-грі — Daily Mail

Аватар 16-річної дівчинки зазнав групового зґвалтування під час гри в так званому «метавсесвіті».

Це перше розслідування електронного насильства поліцією у Великій Британії. Хоча жодних фізичних впливів дівчинка не зазнала, експерти стверджують, що емоційний і психічний стан зазнав удару такого самого, як і від зґвалтування в реальному світі.

Напад зараз розслідується поліцією, оскільки дівчина зазнала сильної психоемоційної травми, не маючи разом із тим фізичних ушкоджень.

Випадок почали розслідувати в межах нового закону «Про безпеку дітей в інтернеті». Однак це призвело до певних труднощів. Поліції важко кваліфікувати злочин, оскільки визначення «зґвалтування», з погляду закону, вимагає фізичного контакту. Тому невідомо, чи покарають хлопців, які напали на дівчинку у грі.

За рік збіднів на $100 млрд та понад 20 000 звільнень в імя метавсесвіту. Топ-5 фактів про Марка Цукерберга
За рік збіднів на $100 млрд та понад 20 000 звільнень в ім’я метавсесвіту. Топ-5 фактів про Марка Цукерберга
По темi
За рік збіднів на $100 млрд та понад 20 000 звільнень в ім’я метавсесвіту. Топ-5 фактів про Марка Цукерберга
В Україні пройшов буткемп для стартапів які займаються метавсесвітом. Хто переміг
В Україні пройшов буткемп для стартапів, які займаються метавсесвітом. Хто переміг
По темi
В Україні пройшов буткемп для стартапів, які займаються метавсесвітом. Хто переміг
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».
1 коментар
Які IT-спеціальності будуть потрібні в найближчі п'ять років? Ми з'ясували у голови американського стартапу ADAM Дениса Гурака
Які IT-спеціальності будуть потрібні в найближчі п'ять років? Ми з'ясували у голови американського стартапу ADAM Дениса Гурака
Які IT-спеціальності будуть потрібні в найближчі п'ять років? Ми з'ясували у голови американського стартапу ADAM Дениса Гурака
Американський техгігант Qualcomm створить окуляри розширеної реальності. В цьому йому допоможе український стартап
Американський техгігант Qualcomm створить окуляри розширеної реальності. В цьому йому допоможе український стартап
Американський техгігант Qualcomm створить окуляри розширеної реальності. В цьому йому допоможе український стартап
Стань Залізною людиною чи Білосніжкою. Українські стартапери розробили сервіс, що перетворює людей на аватари
Стань Залізною людиною чи Білосніжкою. Українські стартапери розробили сервіс, що перетворює людей на аватари
Стань Залізною людиною чи Білосніжкою. Українські стартапери розробили сервіс, що перетворює людей на аватари
Випускник економічного факультету Києво-Могилянської академії Олег Дрижак вже рік працює над тим, щоб життя в соцмережах була веселішим, а контент якіснішим. Він і команда однодумців розробляють платформу MANNA, яка допомагає користувачам спільно створювати унікальний AR/VR-контент з аватарами. Олег — фаундер і CEO стартапа, а його сервіс допомагає зануритися у світ комп’ютерної графіки в режимі реального часу і призначений для контентмейкеров, аніматорів, геймерів, артистів і соцмедіа користувачів.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
0

Можуть посадити їхні аватари у віртуальну тюрму суворого режиму.