Микита КазимировГаряченьке
16 червня 2022, 14:29
2022-06-16
У YouTube Music оновили сервіс статистики Recap. Тепер ділитися своїми музичними уподобаннями можна частіше
У YouTube покращили сервіс музичної статистики YouTube Music. Тепер вона оновлюватиметься не раз на рік, а раз на сезон. Таким чином YouTube хоче перевершити Spotify з його сервісом Wrapped.
У YouTube покращили сервіс музичної статистики YouTube Music. Тепер вона оновлюватиметься не раз на рік, а раз на сезон. Таким чином YouTube хоче перевершити Spotify з його сервісом Wrapped.
Музична статистика Recap вже доступна у застосунку YouTube Music. У ній ви зможете побачити, що слухали найчастіше навесні 2022 року.
Вся статистика поділена на кілька категорій і поки що нагадує Recap 2021 року, яким YouTube Music поділився на початку 2022-го. У ній можна побачити свої улюблені жанри, пісні, виконавців та плейлисти. У майбутньому розробники музичного стрімінгового сервісу обіцяють регулярно додавати нові цікаві подробиці.
Приклад статистики YouTube Music за весну 2022 року
Прямо із застосунку YouTube Music статистику можна завантажити зображенням на пристрій, а також розіслати по соціальним мережам і месенджерам.
Ймовірно, на рішення оновити статистику YouTube підштовхнула величезна популярність Spotify Wrapped. Щоразу, коли Spotify викладає статистику користувачів, всі соцмережі на кілька днів заповнюються постами з музичними уподобаннями людей.
Наступну статистику Recap від YouTube Music тепер варто очікувати у вересні 2022 року.
Нагадуємо, музичний сервіс YouTube Music входить до платної підписки YouTube Premium, за якою також можна дивитися відео на YouTube без реклами.
«Те, що путін не здох, мітинги, YouTube та лінь». Що заважає айтішникам кодити?
На форумі DOU обговорюють досить цікаву тему: які шкідливі звички заважають айтішникам кодити. Розробники зізнаються, що заважають не тільки звички, а й інші моменти. Розповідаємо найцікавіше.
«Я ненавиджу соцмережі. Вони вбили в мені людину». Що айтішників дратує в Facebook, LinkedIn, Instagram, Telegram: дослідження
Айтішник з понад 20 роками досвіду Олександр Чорноокий в Facebook зізнався, що його наразі дратує Instagram: «Була ж норм ідея — передавати імпресію та вайб надсиланням по одному квадратному малюнку, де текст вторинний. Далі додали теги, локацію, відео, мультикартинки в пости. Набігли коучі, бренди, лайкодрочери, понторізи, бізнеси та інші. У користувача відбирають керування та налаштування. Пхають контент у порядку, що визначає АІ системи, навчений на благо ринку та трендів».
YouTube Premium для України. Скільки коштує підписка, як платити, плюси та мінуси сервісу
YouTube та YT Music — зручні онлайн-сервіси з безліччю відео та музики, якими мільйони українців користуються безкоштовно. Водночас YouTube пропонує платну підписку, яка дає набагато більше «плюшок»: від прослуховування музики офлайн до відсутності дратуючої реклами.