Безлім вакансій для пошуку intern та junior! Заходьте на jobs.dev.ua і розміщуйте вакансії! 🧑💻
Микита КазимировГаряченьке
16 червня 2022, 14:29
2022-06-16
У YouTube Music оновили сервіс статистики Recap. Тепер ділитися своїми музичними уподобаннями можна частіше
У YouTube покращили сервіс музичної статистики YouTube Music. Тепер вона оновлюватиметься не раз на рік, а раз на сезон. Таким чином YouTube хоче перевершити Spotify з його сервісом Wrapped.
У YouTube покращили сервіс музичної статистики YouTube Music. Тепер вона оновлюватиметься не раз на рік, а раз на сезон. Таким чином YouTube хоче перевершити Spotify з його сервісом Wrapped.
Музична статистика Recap вже доступна у застосунку YouTube Music. У ній ви зможете побачити, що слухали найчастіше навесні 2022 року.
Вся статистика поділена на кілька категорій і поки що нагадує Recap 2021 року, яким YouTube Music поділився на початку 2022-го. У ній можна побачити свої улюблені жанри, пісні, виконавців та плейлисти. У майбутньому розробники музичного стрімінгового сервісу обіцяють регулярно додавати нові цікаві подробиці.
Приклад статистики YouTube Music за весну 2022 року
Прямо із застосунку YouTube Music статистику можна завантажити зображенням на пристрій, а також розіслати по соціальним мережам і месенджерам.
Ймовірно, на рішення оновити статистику YouTube підштовхнула величезна популярність Spotify Wrapped. Щоразу, коли Spotify викладає статистику користувачів, всі соцмережі на кілька днів заповнюються постами з музичними уподобаннями людей.
Наступну статистику Recap від YouTube Music тепер варто очікувати у вересні 2022 року.
Нагадуємо, музичний сервіс YouTube Music входить до платної підписки YouTube Premium, за якою також можна дивитися відео на YouTube без реклами.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.