💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉

«Технічно в старому кузові, фактично — новий автомобіль». Українець перероблює класичне Porsche 911 на електрокари

Павло Хмарук створює електромобілі на базі німецького Porsche 911. Цей проєкт реалізує разом з компанією Erblich, яка займається розробкою та виготовленням електромодів на базі німецьких класичних купе та родстерів. Такі автівки мають стабільний попит на різних континентах. Перша серійна машина відправиться до замовника у Дубай, а друга — у Британію.

Залишити коментар
«Технічно в старому кузові, фактично — новий автомобіль». Українець перероблює класичне Porsche 911 на електрокари

Павло Хмарук створює електромобілі на базі німецького Porsche 911. Цей проєкт реалізує разом з компанією Erblich, яка займається розробкою та виготовленням електромодів на базі німецьких класичних купе та родстерів. Такі автівки мають стабільний попит на різних континентах. Перша серійна машина відправиться до замовника у Дубай, а друга — у Британію.

«Таких машин ніхто не виробляє. Щоб вона технічно була в старому кузові, але фактично була новим автомобілем. Я вважаю, що цей ринок дуже недооцінений. Якісні переробки класичних машин в електромобілі — велика рідкість, цих машин ще практично немає», — розповідає автор проєкту та засновник компанії 3DScan To CAD Павло Хмарук, пише  AutoGeek.

Проєкт з виготовлення серії електричних Porsche 911 триватиме протягом 4-5 років і за цей час планують зробити 20 подібних класичних купе.

На реставрацію кожного кузова йде не менш $100 000. Зазвичай машини купуються у дуже «втомленому» стані і проходять повне відновлення усіх компонентів. 

Джерело: AutoGeek

Як з’явилась ідея 

Павло займався виготовленням деталей до класичних машин, яким 50-70 років. Він почав шукати інформацію, як зробити деталі, які вже не можливо купити. Зрозумів, що для цього потрібні знання.

«Як тільки я почав розвиватися, „вистрілили“ електромобілі, і один із моїх клієнтів запропонував побудувати щось божевільне, те, що не робив ніхто. Так і з’явилася ідея електричного Porsche», — розповів Павло. 

Усі знання та навички для створення електромоду набув самостійно, переважно з мережі. При цьому авто детально прораховано та змодельовано — від кінематики підвіски до балансу ваги та часу зарядки.

Технічні характеристики спорткара після модернізації

Джерело: AutoGeek
  • Авто важить 1450 кг.
  • Завдяки тяговій батареї місткістю 64 кВт-год з елементами від LG-Chem на одному заряді спортивний електромобіль здатен проїжджати від 360 до 420 км залежно від умов та стилю їзди.
  • Після модернізації розганяється з місця до першої сотні за 3 секунди, та здатна розганятись до 320 км/год.
  • Потужність силової установки, залежно від варіанту, варіюється від 449 до 663 сил.
Джерело: AutoGeek

На відміну від оригінального класичного Porsche 911, електромобіль від Erblich отримав спеціально розроблену незалежну підвіску усіх коліс. Окрім того, вперше в історії Porsche 911 у машині багажник не спереду, ззаду, адже місце ДВЗ зайняли більш компактні електромотори. А от у передньому багажнику розташувався блок батарей. Завдяки продуманій компоновці модель має майже оптимальний баланс ваги по осям — у пропорції 45 на 55.

Цікаво, що велика частина кузовних деталей авто друкується на 3D-принтері. Це зроблено через намагання здешевити елементи обвісу, а також спростити їх виготовлення у майбутньому при пошкодженні, або бажанні власника модернізувати електромобіль.

За словами Павла Хмарука, ціни на електричне купе починаються від $350 000.

Раніше dev.ua розповідав про миколаївських інженерів, які три роки розвивають виробництво українських електрокарів.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Як айтішник втілив дитячу мрію в реальність створивши спорткар
Як айтішник втілив дитячу мрію в реальність, створивши спорткар
По темi
Як айтішник втілив дитячу мрію в реальність, створивши спорткар
Китайська Xiaomi представила свій перший електромобіль — конкурента Porsche та Tesla
Китайська Xiaomi представила свій перший електромобіль — конкурента Porsche та Tesla
По темi
Китайська Xiaomi представила свій перший електромобіль — конкурента Porsche та Tesla
За 4 місяці цього року в Україну імпортували 21 400 легкових електромобілів з сумою мита в $476 млн. З яких країн завозили найбільше
За 4 місяці цього року в Україну імпортували 21 400 легкових електромобілів з сумою мита в $476 млн. З яких країн завозили найбільше
По темi
За 4 місяці цього року в Україну імпортували 21 400 легкових електромобілів з сумою мита в $476 млн. З яких країн завозили найбільше
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.