💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Наталя ХандусенкоНавколо IT
15 липня 2024, 11:12
2024-07-15
«Технічно в старому кузові, фактично — новий автомобіль». Українець перероблює класичне Porsche 911 на електрокари
Павло Хмарук створює електромобілі на базі німецького Porsche 911. Цей проєкт реалізує разом з компанією Erblich, яка займається розробкою та виготовленням електромодів на базі німецьких класичних купе та родстерів. Такі автівки мають стабільний попит на різних континентах. Перша серійна машина відправиться до замовника у Дубай, а друга — у Британію.
Павло Хмарук створює електромобілі на базі німецького Porsche 911. Цей проєкт реалізує разом з компанією Erblich, яка займається розробкою та виготовленням електромодів на базі німецьких класичних купе та родстерів. Такі автівки мають стабільний попит на різних континентах. Перша серійна машина відправиться до замовника у Дубай, а друга — у Британію.
«Таких машин ніхто не виробляє. Щоб вона технічно була в старому кузові, але фактично була новим автомобілем. Я вважаю, що цей ринок дуже недооцінений. Якісні переробки класичних машин в електромобілі — велика рідкість, цих машин ще практично немає», — розповідає автор проєкту та засновник компанії 3DScan To CAD Павло Хмарук, пише AutoGeek.
Проєкт з виготовлення серії електричних Porsche 911 триватиме протягом 4-5 років і за цей час планують зробити 20 подібних класичних купе.
На реставрацію кожного кузова йде не менш $100 000. Зазвичай машини купуються у дуже «втомленому» стані і проходять повне відновлення усіх компонентів.
Джерело: AutoGeek
Як з’явилась ідея
Павло займався виготовленням деталей до класичних машин, яким 50-70 років. Він почав шукати інформацію, як зробити деталі, які вже не можливо купити. Зрозумів, що для цього потрібні знання.
«Як тільки я почав розвиватися, „вистрілили“ електромобілі, і один із моїх клієнтів запропонував побудувати щось божевільне, те, що не робив ніхто. Так і з’явилася ідея електричного Porsche», — розповів Павло.
Усі знання та навички для створення електромоду набув самостійно, переважно з мережі. При цьому авто детально прораховано та змодельовано — від кінематики підвіски до балансу ваги та часу зарядки.
Технічні характеристики спорткара після модернізації
Джерело: AutoGeek
Авто важить 1450 кг.
Завдяки тяговій батареї місткістю 64 кВт-год з елементами від LG-Chem на одному заряді спортивний електромобіль здатен проїжджати від 360 до 420 км залежно від умов та стилю їзди.
Після модернізації розганяється з місця до першої сотні за 3 секунди, та здатна розганятись до 320 км/год.
Потужність силової установки, залежно від варіанту, варіюється від 449 до 663 сил.
Джерело: AutoGeek
На відміну від оригінального класичного Porsche 911, електромобіль від Erblich отримав спеціально розроблену незалежну підвіску усіх коліс. Окрім того, вперше в історії Porsche 911 у машині багажник не спереду, ззаду, адже місце ДВЗ зайняли більш компактні електромотори. А от у передньому багажнику розташувався блок батарей. Завдяки продуманій компоновці модель має майже оптимальний баланс ваги по осям — у пропорції 45 на 55.
Цікаво, що велика частина кузовних деталей авто друкується на 3D-принтері. Це зроблено через намагання здешевити елементи обвісу, а також спростити їх виготовлення у майбутньому при пошкодженні, або бажанні власника модернізувати електромобіль.
За словами Павла Хмарука, ціни на електричне купе починаються від $350 000.