👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Китайська Xiaomi представила свій перший електромобіль — конкурента Porsche та Tesla

Китайська компанія Xiaomi, яка відома своїми смартфонами та побутовою технікою, повідомила про плани вийти на китайський ринок електромобілів і конкурувати з такими гігантами, як Tesla і Porsche. На розробку автомобіля Xiaomi SU7 вже витратили понад $1,4 млрд. 

Залишити коментар
Китайська Xiaomi представила свій перший електромобіль — конкурента Porsche та Tesla

Китайська компанія Xiaomi, яка відома своїми смартфонами та побутовою технікою, повідомила про плани вийти на китайський ринок електромобілів і конкурувати з такими гігантами, як Tesla і Porsche. На розробку автомобіля Xiaomi SU7 вже витратили понад $1,4 млрд. 

Як повідомляє CNBC, електромобіль Xiaomi SU7 вийде на внутрішній ринок Китаю у 2024 році, після більш ніж трьох років розробки. Але ціна ще не визначена.

Генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь заявив, що їхня модель перевершує Taycan від Porsche і Model S від Tesla за прискоренням та іншими показниками. Він висловив сміливі амбіції стати лідером галузі, зазначивши, що команда дизайнерів SU7 раніше працювала в BMW і Mercedes-Benz.

Лей Цзюнь також повідомив, що SU7 інтегрований зі смартфонами Xiaomi та підключений до інтернету побутовою технікою. Він підкреслив, що компанія докладає максимум зусиль щодо забезпечення конфіденційності даних на пристроях і створення автомобіля, який перевершує стандарти безпеки США щодо зіткнень ззаду.

Також автомобіль буде сумісний з iPhone, iPad, CarPlay й AirPlay.

Ціна SU7 ще невідома, але Лей натякнув, що покупка буде недешевою, і відкинув чутки про ціну в 99 000 юанів або 140 000 юанів.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Попит на вживані електрокари в Україні за 2023 рік зріс удвічі — дослідження
Попит на вживані електрокари в Україні за 2023 рік зріс удвічі — дослідження
По темi
Попит на вживані електрокари в Україні за 2023 рік зріс удвічі — дослідження
росіяни створили свою Tesla: розробники просять не лякатися зовнішнього вигляду авто
росіяни створили свою Tesla: розробники просять не лякатися зовнішнього вигляду авто
По темi
росіяни створили свою Tesla: розробники просять не лякатися зовнішнього вигляду авто
Редактор CNBC продав свою Tesla Model X на запчастини потім виявив що вона в Україні, а новий власник навіть користується його акаунтом Spotify
Редактор CNBC продав свою Tesla Model X на запчастини, потім виявив, що вона в Україні, а новий власник навіть користується його акаунтом Spotify
По темi
Редактор CNBC продав свою Tesla Model X на запчастини, потім виявив, що вона в Україні, а новий власник навіть користується його акаунтом Spotify
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
Марк і Вікторія Терещенки — IT-подружжя. Він працює на позиції Lead Test Automation Engineer у компанії EPAM, вона — Software QA Engineer у Tesla. У серпні 2021 року пара разом з 1-річним сином здійснила релокейт до США за L візою. Ми зв’язалися з українською родиною та поговорили про труднощі переїзду, зарплату в Америці та специфіку роботи в компанії Ілона Маска.
Повітря тривожить. Чому в Києві брудне повітря та як визначити рівень забруднення за допомогою онлайн-ресурсів та аналізаторів якості того, чим ми дихаємо
Повітря тривожить. Чому в Києві брудне повітря та як визначити рівень забруднення за допомогою онлайн-ресурсів та аналізаторів якості того, чим ми дихаємо
Повітря тривожить. Чому в Києві брудне повітря та як визначити рівень забруднення за допомогою онлайн-ресурсів та аналізаторів якості того, чим ми дихаємо
Зранку кияни помітили, що повітря в столиці стало не таким, як має бути — видимість суттєво погіршилася, з’явився не характерний запах, повітря брудне. Причина такого явища — ліквідація торф’яних пожеж біля Соснівки Вишгородського району та села Перше Травня Броварського району.
Завжди «під рукою»: власник Tesla вбудував у себе чіп, щоб відкривати автомобіль (і не тільки)
Завжди «під рукою»: власник Tesla вбудував у себе чіп, щоб відкривати автомобіль (і не тільки)
Завжди «під рукою»: власник Tesla вбудував у себе чіп, щоб відкривати автомобіль (і не тільки)
«Життя — це більше, ніж просто вирішення однієї проблеми за іншою». Ілон Маск написав колонку в китайському медіа. Які плани техногенія на найближче майбутнє? 
«Життя — це більше, ніж просто вирішення однієї проблеми за іншою». Ілон Маск написав колонку в китайському медіа. Які плани техногенія на найближче майбутнє? 
«Життя — це більше, ніж просто вирішення однієї проблеми за іншою». Ілон Маск написав колонку в китайському медіа. Які плани техногенія на найближче майбутнє? 
Бізнесмен Ілон Маск написав колонку про сталу енергетику, мозкові імпланти та дослідження космосу в китайському виданні, що належить національній агенції з контролю за інтернетом та цензурою. Англійською текст переклав журналіст китайського держвидання «Сіньхуа» Янь Лю. Ми адаптували допис українською.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.