💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Наталя ХандусенкоРобота
4 жовтня 2024, 17:06
2024-10-04
Українська IT-компанія IdeaSoft запустила внутрішній R&D юніт для тестування гіпотез
Українська IT-компанія IdeaSoft запустила внутрішній R&D юніт для тестування гіпотез. Його мета — розробка нових продуктів, розкриття потенціалу компанії та її співробітників.
Це сформований з внутрішніх команд співробітників відділ, який шукає новинки на ринку Web3, генерує ідеї для проєктів, будує Proof of concept (POC), валідує його та приймає рішення чи розвивати цей проєкт далі. Якщо так — створюється команда під цей проєкт в рамках R&D, яка будує мінімально життєздатний продукт (MVP) і займається випуском цього продукту у світ.
«Ідея виникла не одразу, все почалось приблизно трохи більше ніж рік тому, коли я зрозумів що хочу будувати продукти, бо відчуваю у цьому великий потенціал, як для ринку, так і для команди. R&D Unit IdeaSoft створений не для вирішення якоїсь однієї конкретної проблеми, його мета — розробка нових продуктів та розкриття потенціалу компанії та її співробітників. Це місце, де люди можуть креативити, експериментувати, вчити нове та розкривати свій потенціал та потенціал компанії. Бо усім завжди потрібен лише один успіх, він перекриває всі попередні невдачі та потенційно може дати не аби який зріст для компанії та спеціалістів», — розповідає Head of R&D IdeaSoft Ростислав Бортман.
Кожен співробітник компанії, попри його позицію, може долучитись до обговорення ідей, ресьорчу новинок на ринку, генерації своїх ідей, участі в хакатонах, в розробці POC/MVP. Умови обговорюються окремо з кожним співробітником.
Основні цілі R&D юніт IdeaSoft:
Будування POC різних продуктів, валідація їх, запуск MVPs, участь в хакатонах, open source/public goods проєкти.
Можливість постійно генерувати та тестувати гіпотези для виводу на ринок кращих IT-продуктів, що дає можливість розвивати український IT ринок, та насичувати його більшою кількістю хороших проєктів.
Розкриття потенціалу компанії та її співробітників, які будуючи успішні стартапи, отримують кратне професійне зростання.
Простір для креативу та самореалізації, майданчик для отримання досвіду з новими технологіями.
Компанія ставить за ціль, що через рік R&D юніт повинен трансформуватися у фабрику успішних стартапів.
«Для нас також важливо, що завдяки такому відділу компанія надає своїм співробітникам можливість активно брати участь у створенні нових продуктів і розвиватись професійно. Це створює середовище для креативності, самореалізації та тестування інноваційних ідей, що може призвести до появи успішних стартапів, які будуть впливати на IT-ринок та стимулювати його розвиток», — розповідає СЕО IdeaSoft Андрій Лазоренко.